even voorstellen : het verhaal van een kinderdroom

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen : het verhaal van een kinderdroom

• Maker
    Discussie
  • dag liefhebbers,

Als kleine jongen ging ik op vakantie met mijn ouders naar Zuid Frankrijk, de passie voor wagens was mij van kinds af aan ingegoten, familie van mij had een Opel garage in Tongeren, en regelmatig ging daar op bezoek om de laatste modellen te bekijken, in die tijd de Opel Manta, Commodore, Senator enz, stuk voor stuk wagens die ik steeds ging bekijken en waarbij ik altijd achter het stuur plaats nam, mijn voeten konden amper aan de pedalen.

Maar mijn Porsche virus begon in Zuid Frankrijk (1980), aangekomen op de het domein stond daar een knalgele 911/SC waw wat een wagen, ronde mooie teller, rode pijlen, een kilometerteller die tot 250km/u ging, het was een virus die mij overviel. Elke dag ging naar deze Porsche kijken en mijn dag begon goed. De passie voor wagens bleef mij achtervolgen, de passie voor snelheid en geluid werden een deel van mijn leven. Met een Ducati tot Vespa, vulde ik mijn vrije tijd op.

Ik trouwde met een 912 spotmatic (geloof ik) de dag van het feest heb ik meer met de Porsche en vrienden in de Porsche gezeten dan op het avondfeest, tot mijn schoonvader de sleutels vroeg….;

Mijn Porsche ervaring bleven met het meerijden van : 928/924/944/912/996.

Maar ja, huisje, kids, ja veel budget voor ‘toys for boys” bleef er niet over. Nu ben ik 46 jaar en stilaan begin ik te dromen om eigenaar te worden van een Porsche, 6 cilinder, Boxster wah, fantastisch. De voorkeur gaat naar een Boxster 2.5/2.7 bwj 1998-2001, mede door het beperkt budget (10K-13K).

Het inschrijven op dit mooie forum is het begin van mijn zoektocht, geleid door passie niet door tijd.

Groetjes, KW

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Veel succes met het zoeken ik vond dit precies wel een goede koop op het eerste zicht 😀 http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=253432954&asrc=st|as

Welkom op het forum
        En ECHT, is een verslaving die P’s :up:

welkom
          op dit leuke forum
          veel liefhebbers met een rit
          kom je hier tegen
          succes met je zoektocht
          :drink:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Welkom op het *porsche forum, veel zoek genot !
              :up:

welkom en veel plezier met je zoektocht. Indien nodig kan je hier veel bijleren vooraleer je begint rond te zoeken :up:

welkom bij de klub van de P verslaafden :respect2:
                  informeer je goed en ga met de opgestoken kennis op pad zodat je je van een miskoop kunt behoeden.
                  ik wens je veel genot bij de zoektocht naar de voor jou ideale eerste Toy for the Porsche boy.

Ken dat gevoel!
                    Welkom en succes met je zoektocht naar de Boxster

Welkom en hopelijk kan je binnenkort de baan op met je eigen Porsche!!! :driver:

S2

Welkom en veel succes in je zoektocht!

Hey KW, welkom op dit forum!!
                          Succes met de zoektocht naar de Porsche van je dromen!
                          Opgepast: Porsche is een toffe verslaving.
                          Grtz Floere.

Welkom en succes! :first:

Wim

Welkom KW, en succes met de zoektocht naar jouw Porsche. :up:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.