Even Voorstellen Jacky

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even Voorstellen Jacky

• Maker
    Discussie

• Jacky
    Deelnemer

Hey iedereen,

Ik ben Jacky, 37 jaar en woonachtig in Brecht nabij Antwerpen. Ik ben sinds enige tijd meer en meer een Porsche fan aan het worden. En nu ben ik ook tot op het punt de overstap te wagen. Ik ben sinds jaren een echte Bmw rijder maar het Porsche virus heeft me nu toch ook gegrepen. Ik ben momenteel in de markt voor een mooie 996. Ik heb reeds wat op het oog en na een testrit was het the point of no return zeg maar… Als de verkoop van de huidige wagen loopt zoals verwacht dan komt er in de komende weken een 911 in de garage te staan.

Verder zijn we, ik samen met m’n vrouw, echte autofanaten. Regelmatig met onze oldtimers een Cars & Coffee meepikken hoort er dan ook regelmatig bij. Maar ook zelf sleutelen is iets wat ons niet afschrikt (Al is dat niet de bedoeling bij de aanschaf van de Porsche 😀 😀 😀 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • Bedankt,

Ik heb hem inderdaad in Wommelgem gekocht bij Raes racing, waar ik overigens super tevreden over ben, top-team!

Ondertussen al een 2 weken de auto in bezit en ik moet zeggen dat hij me aangenaam verrast! Telkens een smile van oor naar oor. Gewoon de sound alleen al.. 😀 😀 :driver:

Ik nog enkele kleine puntjes die ik wil aanpakken.Zo overweeg ik toch van een dubbel-din te monteren en misschien de cruise-controle toe te voegen. Ook de automatisch dimmende binnenspiegel mis ik wel.

XXX

Succes Jacky met de 996 :up: :up: :up:

Welwel….ook van Brecht en gekocht bij Philippe…
            Dat moet treffen….dat wij mekaar daar gemist hebben.
            Jij was daar toch niet in de running voor die mooie Panamera in de showroom?
            De zaakjes gaan goed bij Philippe…dikke proficiat:salut:

van harte proficiat met je aankoop en heel veel plezier gewenst.
              voor zover ik kan zien is het bij Raes Racing te Wommelgem

Welkom, proficiat en veel fun met je P.

Congrats super mooie Porsche en top kleur !

congrats :up:

Proficiat! Is precies in Wommelgem….
                      Have fun ermee!:up:

Dit is ‘m geworden. Normaal vandaag of morgen haal ik hem op.

Welkom
                          En succes met de zoektocht de 996 is een mooie en fijne Porsche !

Thanks voor de verwelkomingen. Ik heb ondertussen een voorschot gegeven op een 996 C2 in sealskingrey. Gt3 wielen eronder goed in de opties voor dat tijdperk.

Ik kan uiteraard al niet wachten 😀

Welkom Jacky :up:

Succes met de zoektocht.
                              Neem hier wat tijd voor … :happydance:

Welkom op het forum en veel rijplezier met de 996 !!!

Klopt, maar t beestje moet wel droog staan e :up:

Welkom, maar ik zou het spijtig vinden dat de 911 in je garage zou staan. Dat ding moet bollen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.