Even voorstellen na een tijdje mee te lezen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen na een tijdje mee te lezen…

• Maker
    Discussie

• Tony Cattoor
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Na een tijdje dit forum te volgen dacht ik toch om mij eens voor te stellen.
      Mijn naam is Tony (33j)uit Blankenberge en ik ben van kinds af aan gek van Porsche en sinds eind mei de trotse eigenaar van een basaltzwarte 997 C2(inclusief kinderstoel voor mijn dochter van 2.5j 😀 )

Na een “lange” zoektocht (en grondige testrit :engeltje: ) heb ik een auto gevonden die onderhouden werd bij een Porsche dealer met alle opties die ik wou: PASM, Xenon lichten, Verwarmde turbo zetels,open dak, nav, 19″ velgen, ,….

Heb 1j garantie van de garage maar ben toch van plan deze eens te laten na checken bij een officiële Porsche Center (Knokke is de dichtste) om eventuele onzichtbare gebreken nog te kunnen herstellen onder garantie en ook gewoon voor de gemoedsrust. Iemand enig idee hoeveel dit kost?

Hieronder enkele foto’s:

IMG_3394.JPG

IMG_3403.JPG

IMG_3404.JPG

Grtz,

Tony

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • [quote=”RS” post=138445]welkom!

Heb deze auto gekocht bij AE Cars in Izegem.

…. Ben van plan om die controle te doen na de zomer als ze terug tijd hebben bij Porsche center Knokke, ben deze morgen daar langs geweest en blijkbaar hadden ze maar tijd vanaf 26 augustus.

Lijkt mij geen verstandige zet. Controle nu laten doen![/quote]

+1 niet uitstellen laat controle nu uitvoeren.
        Later geen poot meer om op te staan!!!!!

[quote=”RS” post=138445]welkom!

…. Ben van plan om die controle te doen na de zomer als ze terug tijd hebben bij Porsche center Knokke, ben deze morgen daar langs geweest en blijkbaar hadden ze maar tijd vanaf 26 augustus.

Lijkt mij geen verstandige zet. Controle nu laten doen![/quote]

Zal misschien eens langsgaan bij Carrera motors dan.

Iets mis met AE Cars misschien? Ik heb voor ik de auto gekocht heb gezocht naar de reputatie van deze garage, en de meeste waren positief, buiten enkele kleinigheden. Heb 1j garantie op alles wat geen slijtageonderdeel is inclusief werkuren. (wat maar normaal is denk ik) En ben voor de rest heel tevreden van de service. Alles ging heel vlot.

Wil die controle enkel laten doen om zeker te zijn 🙂

Mooie Porsche, Proficiat. Veel rijplezier en tot binnenkort op de kustwegen eens. :driver:

welkom!

Lijkt mij geen verstandige zet. Controle nu laten doen!

Tony,welkom op dit toffe forum :drink: *porsche ziet er mooi uit

[quote=”Costa” post=138336]Hallo,

Welkom,
                  Met een beetje geluk zie ik je wel eens door Blankenberghe cruisen met je P.

Zelf ben ik daar ver ieder weekend, en hopelijk vanaf volgende week met mijn P die bijna klaar is.

Costa[/quote]

Aangezien dit mijn auto is voor dagelijks gebruik zit die kans er dik in :driver:
                  Veel geluk met de werken aan uw P

welkom op dit toffe forum , nice P ,veel plezier ermee! :driver: :drink:

welkom en knappe P heb je

Hallo,

Welkom,
                        Met een beetje geluk zie ik je wel eens door Blankenberghe cruisen met je P.

Zelf ben ik daar ver ieder weekend, en hopelijk vanaf volgende week met mijn P die bijna klaar is.

Costa

Welkom en veel rijplezier!

Hartelijk welkom hier met die mooi Porsche, en geniet ervan zou ik zeggen :up:

[quote=”Funny” post=138226]Van harte welkom op dit forum kustgenoot . :applaus:

Proficiat met je aanwinst ,ziet er een mooie wagen uit .Waar gekocht ?
                              Zelf heb ik zo’n 111-punten controle ook al een paar keer laten uitvoeren .Het kostte me 180 euro .
                              Wel op voorhand aangeven dat ze de toeren moeten uitlezen .

Als je tijd hebt deze middag kom je maar af naar het real life cafe te Oostende in de Charles Lindbergh .[/quote]

Hallo,

Natuurlijk dit bericht te laat gezien 😯 was in de buurt van Oostende vandaag…

180 euro voor de controle? Waar heb je dit laten uitvoeren? Ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat dit bij een Porsche Center 300 euro kost. Ben van plan om die controle te doen na de zomer als ze terug tijd hebben bij Porsche center Knokke, ben deze morgen daar langs geweest en blijkbaar hadden ze maar tijd vanaf 26 augustus.

Prachtig machien Tony, benvenuti op het forum en veel plezier. :driver: :driver: :driver: :driver:
                                ciao,
                                LUc

Welkom Tony,
                                  Ziet er prachtig uit.
                                  Veel geluk ermee.
                                  En welkom op t forum.

Van harte welkom op dit forum kustgenoot . :applaus:

Proficiat met je aanwinst ,ziet er een mooie wagen uit .Waar gekocht ?
                                    Zelf heb ik zo’n 111-punten controle ook al een paar keer laten uitvoeren .Het kostte me 180 euro .
                                    Wel op voorhand aangeven dat ze de toeren moeten uitlezen .

Als je tijd hebt deze middag kom je maar af naar het real life cafe te Oostende in de Charles Lindbergh .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.