Even voorstellen: pas nieuw lid + Porsche eigenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen: pas nieuw lid + Porsche eigenaar

• Maker
    Discussie
  • Hoi hoi hoi,

Ik ben Wim 34 jaar een woonachtig te Geel. Ben nieuw lid hier en sinds gisteren de zeeeer trotse eigenaar van een 911SC uit 1983.
    Een droom die werkelijk werd.
    Dankzij de tips op deze site denk ik dat ik een goede aankoop gedaan heb, foto’s volgen 😉

Ik ga de wagen nu wat mooi maken en er van genieten tot half september, hem dan volledig demonteren en laten herspuiten.

Hopelijk zullen jullie niet gek worden van al mijn vragen 🙂

Groeten,

Een fier lid en Porsche eigenaar

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • kleur is perfect, zou hem niet in andere kleur laten spuiten hoor
      have fun and keep it save 🙂

Snap nie zo goed waarom je hem dan gekocht hebt als de kleur je nu al niet aanstaat? Vind rood op dit model wel schitterend.

Jan

Hey Wim, knappe porsche, tis precies ne nieuwe.
          Die kleur zou ik ook niet veranderen, allee dat is mijn mening. Rood is niet slecht voor dit type porsche.
          Dit is natuurlijk wel een kleur dat je goed moet onderhouden.

Mooie RODE Porsche!

😉

Ha haaa Sensa911; mercikes!!

Astumblieft …. wanne schone oto!!!!

Waarlijk mooi Wim! En ik zou de kleur ook niet veranderen. Zo 1 keer per jaar geef ik “iedereen” gelijk. Awel, dat is nu. Die kleur is mooi en origineel tegelijkertijd.

Slaap er nog een keer over vooraleer je kiest om deel uit de maken van de “zilveren massa”.

PS : even goede vrienden moest je herspuiten. Koppigheid, eigenzinnigheid zijn eigenschappen die de Porscherijder zich ongegeneerd toe-eigent.

Veel plezier en hou het vooral veilig he!!! Ik wil niet naar Belgie vliegen voor een begrafenis en om je vriendin te troosten … .

Neen normaal zoals ik me laten wijs maken heb zijn het de Europese

Zijn het nog van die sealed beam koplampen?

Dan zal je meer dan enkel de ring moeten vervangen.

Denk enkel de Europese bumperstukken achteraan en de gekleurde ringen rond de lichten vooraan.
                      De vleugel twijfel ik nog.

Maar wil hem zowiso een kleur uit de tijd geven. Zilver, zo wat smoke. Kleur in bijlage

Attachments:
                      • 20150517_122828.jpg

Perfecte kleur voor deze generatie. Do not touch !

Persoonlijk is dit mijn lievelingskleur voor een SC.

Proficiat! Ziet er me een zeer goeie wagen uit.

Zo te zien ook een Amerikaans model, ben je ook van plan om hem Europees te zetten?
                          Laat je de spoiler staan?

Hier is hij dan!

Alleen zie ik de kleur niet zo graag! Maar iedereen raad het me af hem anders te laten spuiten, daar gaat een deel waarde weg zeggen ze dan.
                            Maar om jaren met een kleur tegen m’n zin rond te toeren heb ik ook geen zin. Zeker niet voor misschien een paar duizend euro meer met de eventuele verkoop. Of scheelt het echt zoveel?

Attachments:
                            • image.jpg

Een beetje zoals de Vikingen ?

tettietdatuutes wèh (hoogtijd dat het gedaan is)

als kempenaar vond ik dit de meest grappige westvloamsche uitspraak en ik heb ze dan ook onthouden nog van uit m’n schooltijd.

Wuk is da ier ollemolle ? Straks moek nog ‘n Westvloams Porscheforum begun’n vo tegengewicht te geven.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.