Even voorstellen: pas nieuw lid + Porsche eigenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen: pas nieuw lid + Porsche eigenaar

• Maker
    Discussie
  • Hoi hoi hoi,

Ik ben Wim 34 jaar een woonachtig te Geel. Ben nieuw lid hier en sinds gisteren de zeeeer trotse eigenaar van een 911SC uit 1983.
    Een droom die werkelijk werd.
    Dankzij de tips op deze site denk ik dat ik een goede aankoop gedaan heb, foto’s volgen 😉

Ik ga de wagen nu wat mooi maken en er van genieten tot half september, hem dan volledig demonteren en laten herspuiten.

Hopelijk zullen jullie niet gek worden van al mijn vragen 🙂

Groeten,

Een fier lid en Porsche eigenaar

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • Ha haaaa

Hey Wim,

stopt doar is mee jong, straks mutte we da hier nog goan ondertitelen of hoe het da, die letterkes op ‘t scherm van de televies? We mutte zien da die Vloandereirs ok kunnen volgen he, anders ist ambra he jong. En da wille we nie.

Voor de niet Kempenaar : ik heb Wim met aandrang, doch dringend verzocht zijn taalgebruik aan te passen, teneinde het ook verstaanbaar te houden voor de niet-Kempenaren op onze wereldbol. Kempenaar zijn van nature vredestichters en bijgevolg ook vredelievend. 🙂

Da is hie pesies e forum veu Kempeneirs jom 🙂

Welkom ik ben ook van Geel / Zammel

Welkom op het forum.

En…weer ene van de Kempen, ikzelf van Mol.

Ha haaa komt goed. Toffe bende hier precies

Proficiat met je aanwinst.

Vragen mag je altijd stellen aan de manne …
                  Zoals ikke gedaan heb in het begin…
                  Veel onozel en stomme vragen da ik gesteld heb, ge houd het ni voor mogelijk (op het laatst waren ze mij zo moe als kou pap) .

Neen, neen, als ze kunnen zullen ze wel antwoorden

Veel veilige km’s gewenst

Hoi Jan,

Fijn zo’n reactie te krijgen! Hopelijk ga je het je ni beklagen dat ik je vragen mag stellen

Hoi Jan,

Fijn zo’n reactie te krijgen! Hopelijk ga je het je ni beklagen dat ik je vragen mag stellen

Jan

Proficiat Wim. Altijd plezant om iemand te leren kennen uit mijn buurt.
                        foto’s ??
                        Als je vragen hebt mag je deze altijd stellen.
                        Ik ben onder tussen al 14 jaar eigenaar van een 911sc, dus ik weet er al het een en ander van.
                        Ik heb vorig jaar de motor zelf eens onder handen genomen voor een groot onderhoud en om diverse onderdelen te vervangen.

mvg Jan

Attachments:
                        • DSCN3202Small.jpg
                        • 20150220_161239Small.jpg

Hai,hai hoe komt het Wout?

Proficiat en welkom!

Sinds een kleine maand ook in het bezit van een 911 SC, ook voor mij mijn eerste porsche.
                            Ondertussen is de droom, van een degelijke in handen te hebben al wat aan het kantelen.

maar daarom heb jij geen mindere! Geniet er allesinds van!

gewoon al het bekijken van de wagen in de garage, maakt al zo veel goed 😀

Proficiat en welkom WimV911 , mijn eerste P was ook een rode sc . Veel plezier gewenst met de 911 en tot ziens op een RL gebeuren .

Proficiat met je aankoop Wim
                                Nog vele veilige km’s gewenst

welkom op het forum
                                  en proficiat met de aankoop van je Porsche
                                  lekker genieten nu !!!!!!!!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.