Eventjes mij voorstellen :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eventjes mij voorstellen :-)

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Marcio kom uit Roeselare mecanicien van beroep. Sedert mijn 18 jaar ben ik trotste eigenaar van mijn 944 typeII. Na 2 jaar werk en 2 donor 944’s is mijn 944 eindelijk klaar. Alles heb ik zelf gereviseerd van motor tot carrosserie (spuitwerk door mijn broer gedaan). Nu tijd voor nieuwe uitdaging een 944 S2 cabrio helemaal opknappen 😉

Attachments:
    • PICT4169.JPG
    • PICT4171.JPG
    • DSC01611.JPG
    • SNC00039.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • JMS

Mooi werk, en nog veel restowerk voor de boeg, succes :applaus:

welkom hier, en veel resto plezier gewenst

op de een of andere manier altijd fan geweest van deze modellen, alle 944 tot 968 hebben een plaatje in mijn hart, jammer dat ze vaak onder gewaardeerd worden, onterecht toch als je dit hier zo bekijkt

Grtz Geert

Welkom en chapeau voor de geleverde werken .

Van harte welkom hier .
              En op foto te zien een erg mooie wagen .
              En 944’s zijn leuke wagens . Ik heb er zelf al drie gehad .

Indisch rot was het perfecte kleur voor mijn 944. Haha vrije tijd heb ik niet veel ze :p de weekend is heilig It’s Porsche time 😀

De cabrio is bijna helemaal gestript hij moet in Ruby red komen 😆 we hebben nog veel porsche projecten nog een 996 c4 en met tijd een oude 911 :p

Ik zal eens paar foto’s van posten van de restauratie

:drink: :drink:

XXX

Netjes en rood is zeker gepast. :respekt:
                  En dan na al dat werk schuift hij voor een cabrio.
                  Als je veel vrije tijd hebt 😀
                  Is een beestenwerk dit gans uitkleden en dan terug opbouwen, enjoy the drive :driver:

mooi :drink: :drink: :drink:

nice job! welkom…

Schittereng gedaan :applaus: :first: , wagen ziet er precies “af fabriek” nieuw uit.Veel plezier ermee. :lekker:

welkom, rood is een kleur die goed past op de 944

Bedankt 😀 we gaan er een tijdje mee zoet zijn :D. De vorige eigenaar was een grote prutser de auto heeft al 3 verschillende kleuren gehad.

Dank u
                              Alles origineel porsche onderdelen
                              puur uit Porsche passie 🙂

Wim

Welkom Marcio, en veel sleutel en resto plezier gewenst aan de cabrio. 8)

welkom , ziet er zeer goed uit !!! :first: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.