evoMAX11

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • gunther werks speedster

Nope, niet toegelaten.
        Vorig jaar kreeg ik zelfs een opmerking over mijn houten stuur. Pas nadat ik mijn AK47 bovenhaalde was het ok.

Ook weer lekker.  Maar ook weer, USA product, legaal op de weg in Belgie onmogelijk ?!

nog eentje in het rijtje https://www.guntherwerks.com/

Enkel deze Singer.

J

Dus een singer is ook niet in te schrijven in Belgie?

[quote=”Ollie post=287512 userid=8009″]Wat is er dan zo afwijkend tov een gewone 964 dat deze niet ingeschreven geraakt?[/quote]
                     Remmen, onderstel, motor, rolkooi,… kortom alles wat de auto beter en veiliger maakt mag niet van onze keurmeesters.

De ingelaste rolkooi misschien?

XXX

Wreed schone garage. Daar kan je van de grond eten…

Trouwens diene groene RS staat rechts op de foto

Wat is er dan zo afwijkend tov een gewone 964 dat deze niet ingeschreven geraakt?

speedservice, als dat die Nederlanders zijn, die heb ik al jaren in het oog.  Die bouwen echt mooie auto’s bij momenten.
                            Maar zoals bladerunner terecht opmerkt, wat hebben we eraan als we ze hier niet op de weg krijgen ?

Maar zou dat geen mooie locatie zijn om nog eens een cars & coffee te doen ?!

Allemaal knap maar niet in te schrijven in België. Bekijk deze maar, van Speedservice, men is meer dan een jaar bezig geweest om het te proberen maar lukt niet.
                              [url=https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/porsche-964-rs-n-gt-tribute-benzine-groen-20044e88-49b5-4370-b9e3-59824cf09e61?source=list_searchresults&cldtidx=3&sort=age&lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage]Porsche 964 Tweedehands Benzine in Vlaams-Brabant van € 98.964,- (autoscout24.be)

[/url]

XXX

In Duitsland zit Kaege: https://www.kaege-retro.de/en/ 
                                Kost ook wel een paar honderdduzend…

[hide]Zeer mooi.  Ik kan er wel nergens een prijs van vinden.

In een wereld dat auto’s afglijden naar almaar zwaarder gewicht, overdreven vermogen, afstomping vd rijbeleving enz. is dit iets wat me wel begint te triggeren.  Laag gewicht, voldoende vermogen zonder te overdrijven, prioritarisering vd rijbeleving, …

Moet eerlijk bekennen dat ik dergelijke wagens nooit ernstig bekeken heb.  Zag het altijd als onbetaalbare quasi one offs, dure kunstwerkjes om naar te kijken, maar niet perse om mee te rijden.  Ken eigenlijk enkel Singer, Tuthill, RWB van naam. 

Zijn er nog van die Singer klonen die het bekijken waard zijn ?  En vooral die betaalbaar zijn waardoor je er nog kan mee rijden ?
                                  Of is dat altijd een verhaal van een paar 100k uitgeven, vervolgens krijg je ze aan de straatstenen niet meer kwijt en scheur je uw broek ?
                                  [/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.