Fabulous Crocodile Tour – Porschisten

Home Forum Porsche Uitstappen Fabulous Crocodile Tour – Porschisten

• Maker
    Discussie
  • Fabulous Crocodile Tour brengt ons naar Frankrijk

Voor de 2de rit van het jaar verzamelen we in Veurne waar we ontbijten in Hostellerie Croonhof.

Daarna gaat het richting Frankrijk naar de région “Nord-Pas-de-Calais”.

De regio voert de Vlaamse Leeuw in wapen en vlag, maar de ‘Conseil Régional’ (regioraad) hanteert een moderner logo, dat de toren van een typisch Vlaams belfort toont, geplaatst in een hart. De gecombineerde naam ‘Nord-Pas-de-Calais’ klinkt niet vlot in de oren en komt als fusie-naam ahistorisch en gekunsteld over. Daarom ijveren sommige groeperingen om de naam om te vormen tot ‘Pays-Bas Français’ of Franse Nederlanden, voorlopig zonder succes.

Rond 12u30 gaan we lekker eten (en genieten van een wijntje) in het rustieke kader van “La cour de Rémi”.

Na het middagmaal vertrekken we terug naar het noorden richting Duinkerke waar we even de kustlijn gaan bewonderen.

In het Florishof, Oostduinkerke eindigen we onze rit met een afsluitend drankje.

inschrijven kan via onze website http://www.porschisten.be

De deelnemers kunnen beschikken over het Tripy roadbook in de volgende bestanden :
    tripy, gpx, kmz (google earth) en pdf.

IPhone6sFlyer.jpg

Enkele impressies van het landschap tijdens onze verkenningsrit

18-04-20175-32-32.jpg

18-04-20175-32-55.jpg

18-04-20175-33-13.jpg

18-04-20175-33-40.jpg

18-04-20175-34-07.jpg

18-04-20175-34-48.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • Net thuis van deze Fantastisch mooie rit , en het weer heeft zig ook van zijn beste kant laten zien , ik post morgen enkele foto’s als er geïnteresseerden zijn hier op het forum ? :popcorn: nogmaals bedank Fabian en Hendrik voor deze schitterende dag !

Amuseer jullie he gasten :driver: :driver: :driver:

Bolide gewassen dus we zijn klaar voor morgen!

Vandaag 150 km Greg van Avermaet cyclo Classic flink de ziel uit mijn lijf getrapt dus morgen een beetje rusten achter het stuur staat me wel aan…

+ 1 :driver: :happydance:

mannenrelatie, machogedrag…. neen, allemaal verkeerde gedachten….

Ze hebben goed weer besteld die dag en dan blijven die cabrio-rijders droog…. dus hebben ze geen handdoeken nodig… :happy:

Ik begrijp hier uit dat de Porschisten een beginnende mannenrelatie vroegtijdig probeert in de kiem te smoren…. :mrgreen: Of heb ik dat van het afdrogen verkeerd begrepen en spreken we hier over machogedrag? :popcorn:

Als voorzitter van Porschisten kan ik jullie gerust stellen: de handdoeken om elkaar af te drogen mogen thuis gelaten worden.
                  Eentje om over na te denken.
                  😉

[quote=”Mushroom” post=250777]Ga ons inschrijven… :driver:
                    Sammy nog ne keer afdrogen op mijn gemak :engeltje:[/quote]

:what: :what: :what: :what:

@ Rufie . Sterven moet je doen met mooie herinneringen en niet met dromen. :salut:

Te weinig tijd jammer genoeg.
                        Veel plezier.

@ Mushroom :up: :up: :up:

:up: :up: :up: , zullen maandag maar verlof nemen zeker! Blij dat jullie er bij zijn.
                            Nog 2 plaatsen vrij.

Ga ons inschrijven… :driver:
                              Sammy nog ne keer afdrogen op mijn gemak :engeltje:

:up: :up: :up: :happy: :happy: :happy:

wij zijn er ook bij :driver: :driver: :popcorn: :popcorn: :coolness: :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.