- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
25 juli 2016 om 00:05
Hallo Porschisten,
Erg lang geleden dat ik hier nog iets poste. Lezen kwam er natuurlijk wel van. :coolness:
Aangezien het leuk is om onze hobby met elkaar te delen via de verschillende media en het zoeken naar goede en / of betaalbare onderdelen steeds moeilijker wordt, leek het me leuk een nieuwe Facebookgroup aan te maken.Net als velen onder jullie (als dan niet professioneel), hebben we allemaal wel wat op overschot liggen of zoeken we reeds lang naar dat ene specifieke onderdeel voor onze restauratie, herstelling, upgrade,…
Via deze weg en natuurlijk ook het aloude Forum, kunnen deze voortaan verkocht, geruild of gezocht worden.Bij deze stel ik U voor: https://www.facebook.com/groups/porscheonderdelenbelgie/
:drink: :drink:Hopelijk vindt iedereen zijn weg naar deze pagina en kunnen we elkaar dan ook helpen, leren kennen, …
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus klik maar op die “Lid worden” knop.grtz Jack-in-the-box
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.