Facebookpagina: Porsche onderdelen België

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Facebookpagina: Porsche onderdelen België

• Maker
    Discussie

• jack-in-the-box
    Deelnemer

Hallo Porschisten,

Erg lang geleden dat ik hier nog iets poste. Lezen kwam er natuurlijk wel van. :coolness:
      Aangezien het leuk is om onze hobby met elkaar te delen via de verschillende media en het zoeken naar goede en / of betaalbare onderdelen steeds moeilijker wordt, leek het me leuk een nieuwe Facebookgroup aan te maken.

Net als velen onder jullie (als dan niet professioneel), hebben we allemaal wel wat op overschot liggen of zoeken we reeds lang naar dat ene specifieke onderdeel voor onze restauratie, herstelling, upgrade,…
      Via deze weg en natuurlijk ook het aloude Forum, kunnen deze voortaan verkocht, geruild of gezocht worden.

Bij deze stel ik U voor: https://www.facebook.com/groups/porscheonderdelenbelgie/
      :drink: :drink:

Hopelijk vindt iedereen zijn weg naar deze pagina en kunnen we elkaar dan ook helpen, leren kennen, …
      Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus klik maar op die “Lid worden” knop.

grtz Jack-in-the-box

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Ben al lid van Porsche Parts Only (Europe) op FB 😉

Voila ook lid geworden

Gisteren ook op het knopje “lid worden” geklikt, vandaag goedkeuring gekregen :popcorn: 😀

Eén dag online en reeds 18 leden.
              Zoals elke FBGroup zal dit natuurlijk pas echt beginnen draaien als er nog meer mensen bij komen.
              Dus blijven klikken 😀
              :popcorn:

Yep, maar dat doe ik niet weg 😉 Net op het knopje “lid worden” geklikt

LOL, vandaag er nog over gehad met een andere forummer … heeft er nog iemand een origineel stuurwiel heeft liggen van een 964?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.