Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 154)
      • wij gaan zeker ook aanwezig zijn met de 2 porschen :driver: :driver: :popcorn: :popcorn: :coolness: :coolness: :happydance: :happydance:

+1
          :applaus:

Weer ff naar boven halen …

Super initiatief!!
              Ik probeer me vrij te maken die zaterdag.
              Veel success alvast!!

[quote=”Harley G” post=228835]mogen we er vanuit gaan dat dit ergens in de loop van de namiddag zal doorgaan?[/quote]
                Heeft inderdaad in de namiddag plaats.
                Er is mogelijkheid om ter plaatse te eten, we zullen alle porsche rijders hierover op tijd briefen, want het is met voor inschrijving.

Ik hoop dat het inschrijvingsformulier nog even online blijft, want ik ben zeker geïnteresseerd om mee te rijden, maar zoveel op voorhand vastleggen kan ik niet om professionele redenen. :think:

Vanmorgen ingeschreven :salut:

mogen we er vanuiit gaan dat dit ergens in de loop van de namiddag zal doorgaan?

Dankzij de snelle interventie van onze ict-man is aanmelden via onze website nu mogelijk.

Niet aarzelen, doen!

Daar willen we ook graag bij zijn. :up:
                          We houden de datum vrij.

Daar wil ik zeker aan meewerken , staat al in mijn agenda . :up: Ja dit is maar enkele kilometers van bij ons natuurlijk .
                            Op ons kan je rekenen Patrick.
                            Ik stuur meteen je oproep door naar PCT .

‘t begint te kriebelen om het gele geweld te komen bijstaan met m’n IeTaaip; tenminste ik denk niet dat PFB dit aantal alleen zal trekken en andere clubs/merken ook aangeschreven zijn?

Moet kunnen, denk ik … :driver: :salut:

mooi om te doen
                                  probeer er ook bij te zijn
                                  :drink:

De meeste jongetjes reageren heel uitgelaten op de verschijning van mijn gele ufo (meisjes zijn daar te slim/eigenwijs voor… ofwel doen ze alsof hun neus bloedt), dus bij deze stel ik mij ook kandidaat. Wat mij betreft een mooie kans om het bij sommige mensen negatieve imago van Porsche bij te spijkeren.

Ik dacht even dat er op die dag een marathon was die ik meeloop, maar die is pas de dag erop. Een uurtje toeren zal wel niet te vermoeiend zijn!

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 154)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.