Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

4 reacties aan het bekijken - 151 tot 154 (van in totaal 154)
      • Ik schrijf het in potlood in mijn agenda
        Rond die periode hebben wij altijd wel familiefeest dus onder voorbehoud

Zo’n initiatief verdient alle steun, zullen trachten dag vrij te houden, desgevallend ook met de 2 Porsches.

Bedankt Gert!!
            :up:

Mooi initiatief!
              In principe niet het weekend dat ik kan maar ik zal toch proberen om mij vrij te maken om deel te nemen. Desnoods met de 2 Porsches.
              Kleine inspanning om die kinderen een hele leuke dag te bezorgen!

Ps: ik heb de topic meteen maar “sticky” gezet zodat deze bovenaan blijft staan in de categorie.

4 reacties aan het bekijken - 151 tot 154 (van in totaal 154)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.