Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 154)
      • Heel mooi initiatief dames en heren, wat zijn ze klein die koters 😯 (hoeveel pech kun je hebben?)
        complimenten aan al die vrijwilligers, porschisten en polizisten, en hartstikke gezellig ook!! :up: :up: :up:

Dank ook voor het Brabants kwartiertje geduld op de Kruibeke P, was een leuk treintje! :respect2:

Het was een topdag voor iedereen denk ik!!

Bedankt, merci, bedankt.

Dankzij jullie kunnen we 2.500 euro overhandigen aan het Kinderkankerfonds. Daarnaast werd ook 1.000 euro aangeboden door Cummins Belgium en 750 euro door Engie Security Devision.

Namens Porschisten vzw applaus voor iedereen die aanwezig was.
            In Wetteren traantje weg gepinkt. Dergelijke opkomst nooit verwacht. Het was super om jullie te zien aankomen met glunderende gezichtjes aan boord.

Porsche rijders hebben vandaag bewezen, mocht iemand daar aan twijfelen, dat we een hart hebben voor het goede doel, dat we een hart hebben voor kinderen.

Bedankt!

:applaus: :respect2:

Steenberg overspoeld door Porsches :applaus: :applaus: :applaus:

Klik

+1 :hail:

Indrukwekkende stoet Porsches!
                    Ik had dan wel geen kindje als passagier maar iemand die wel nauw betrokken is met het thema.
                    Ik denk dat iedereen er van genoten heeft!
                    Mijn hoed af voor Patrick en zijn Porschisten! :respect2:

David en Gert, ik zal jullie even bellen als we in de buurt zijn.

Tot seffens :salut:

Ik hoop er tegen 13:00 te zijn.

Er komt juist een groot nieuw project (afbouw) uit de lucht vallen dat ik dadelijk ga bespreken, geen idee hoe lang de meeting duurt.

Aan alle deelnemers >> een veilige rit toegewenst :driver: :driver: :driver:

Zal eens beginnen om de Haspengauwse grond van de Boxster te verwijderen.

Kijk er naar uit doch met een dubbel gevoel. Als ik denk aan wat die kinderen maar ook die ouders meemaken….Niet echt iets wat je als koppel plant als je aan kinderen begint….Niet echt iets wat als je kind dient mee te maken…..(niemand eigenlijk, hé)
                            Als ik vandaag een 😀 kan zien op de kinderen hun gezicht dan zal ik :happydance:

[quote=”TGeert” post=241262]@ DST : We vertrekken om 11u30 te Bekkevoort carpool en zullen dan tegen 11u45 afrit Rotselaar passeren.?[/quote]

Ik zet mij wel zo dicht mogelijnbij de oprit

Kijk uit naar iets geels
                              Voor de rest hoop ik dat ik jullie hoor aankomen

[quote=”Harley G” post=241265]… Best ni te veel tijd verliezen onderweg op de parkings zodat we niet overdreven laat in Erpe-Mere zijn! …
                                [/quote]

:up: :up:

Ik kan wel aanpikken in Groot-Bijgaarden.
                                  Als jullie een seintje geven wnnr je doorrijdt in Rotselaar, vertrek ik ook op het gemak.
                                  Ik ben op 7min op de ring in Machelen.
                                  Best ni te veel tijd verliezen onderweg op de parkings zodat we niet overdreven laat in Erpe-Mere zijn!
                                  We kunnen daar ook nog genoeg leuteren, hé! 😉

@ DST : We vertrekken om 11u30 te Bekkevoort carpool en zullen dan tegen 11u45 afrit Rotselaar passeren. Welke parking vinden we je ?

@ Harley G : Pik je aan ter hoogte van Groot-Bijgaarden of eerder ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 154)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.