Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie
  • Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
    Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
    Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
    Patrick
    Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 154)
    • Ik zal pas tegen 13:45 in Erpe-Mere aankomen. Geen probleem hoop ik?

Oke, op de ring dus afslag E17 Gent nemen, ik schuif ook aan. Tot dan!

@ Indy Red – Targa 84 Ik kom ook tegen 10 45 h naar het benzinestation op E17 .

@ Mart Antwerpen richting Gent nemen E17 door de Kennedytunnel richting Gent na +/- 8 Km 1 é Benzinestation

Tot zaterdag

Bompa Lawijt

Is benzinestation/parking op de E17 in kruibeke. Eerste station na kennedytunnel als je van antwerpen komt.
            Ik zal er rond 10.45 u zijn.

Leuk zo’n kleurig cabrio setje!

Is dat langs de A12 richting Brussel?

hoi
                dat is dus die grote texaco pomp kruibeke waar we afspreken ???
                :drink:

en die werken zeer goed…. :bounce:

Opgelet want tussen Wetteren en Erpe-Mere is er trajectcontrole :salut:

Dan spreken we best af aan het eerste benzinestation na de Kennedytunnel omstreeks 10 u. 45 ?
                      Als er nog kandidaten zijn, sluit maar aan !!

hey
                        ik kom voorbij antwerpen kunnen daar ergens afspreken als je wilt ???
                        :drink:

Ben ingeschreven en zal erbij zijn.
                          Zijn er nog die vanuit Antwerpen vertrekken?

Beste Porsche vrienden
                            De inschrijvingen worden afgesloten.
                            Als iedereen die inschreef daadwerkelijk aanwezig is….. :up:
                            Het aantal Porsches zal indrukwekkend zijn. :respect2:

We hopen jullie zaterdag tijdig te mogen begroeten. Er is ter plaatse mogelijkheid iets te eten/drinken. (Opbrengst gaat naar het Kinderkankerfonds)
                            Donderdagavond volgt een laatste briefing via email.
                            De madammen kunnen uiteraard meekomen, al was het maar om na de rondrit te zorgen voor ‘moral support’, want dit staat vast, het wordt een emotionele dag.

Mooi initiatief en heb wat geregeld in agenda zodat ik er ook kan bij zijn. Net ingeschreven.

Ik ben vanaf een 1300-1330 in Erpe-Mere. Kijk er naar uit.

PS: Boxster 981 dus plaatsje voor 1 kind.

groeten!

[quote=”PM” post=239187][/quote]

Slimme vraag.

‘k Zal eens zoeken of ik dat spul nog liggen heb en heb me ook ingeschreven.

We rijden inderdaad via E40 naar Wetteren.

Belangrijk!
                                  Ik merk dat enkele forumbezoekers zich hier hebben ingeschreven.
                                  Daar hebben we als organisatie echter weinig boodschap aan. Dus, wie het nog niet gedaan heeft, graag inschrijven via onze module op onze website: klik.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.