Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 154)
      • Tussendoor al wat bijkomende info in verband met dit initiatief.
        Deze rit is voor 2016 de ‘Memorial Marc Hellinckx’.

We zullen verzamelen in Erpe-Mere, in de buurt van de E40. Daar houden we een korte static show op een voorbehouden parking.
        Samen rijden we naar Wetteren waar we om 14:30 verwacht worden voor de rit met de kinderen.

Iedereen zal tijdig de details ontvangen via mail.

Alvast bedankt!
        :up:

Heel goed Harry, gezellig! :driver:

heb me net ook ingeschreven !!!
            :salut:

PM

[hide]Zijn er mensen die vanuit west-vlaanderen vertrekken? Kunnen misschien in groep er naar toe rijden? [/hide]

Ik heb me ook ingeschreven voor dit super mooie initiatief!
                Ik maak met plezier tijd vrij hiervoor.

Groeten
                Mitch

Waarschijnlijk wordt dit mijn eerste kennismaking met echte Porsche fanaten. Ik kijk daar naar uit om mij door hun ‘virus’ te laten ‘besmetten’ en misschien ook een ‘echte’ te worden. Sinds mijn jeugd heb ik, wanneer het om sportieve wagens ging, de drive voor Porsche.
                  Maar ik kijk nog meer (sorry guys) uit naar de gezichtjes van de kinderen die zullen mogen meenemen…het mooiste in het leven is iemand anders mogen gelukkig maken.
                  Aan dit initiatief mogen meedoen was de aanschaf van een P dubbel en dik waard.
                  Thx aan de initiatiefnemer(s).
                  Zoals ik al liet weten: ik zal er ook zijn…bij leven en welzijn.

Groeten aan alle deelnemers.
                  Norbocay

yup. Geen probleem. Dochterlief is gewoon begaan met dit probleem. Hebben zelf in de familie ook het één ander meegemaakt bij een leeftijdsgenootje met gelukkig positieve afloop.

Dat is geen probleem. Ter plaatse is er mogelijkheid om te eten (BBQ), er zijn andere versnaperingen.
                      Voor de rondrit reserveren we de plaatsen (uiteraard) voor de kinderen die op uitnodiging van het fonds aanwezig zijn.
                      Bedankt!!

Heb alvast al eentje ingeschreven…. :driver:
                        Mogen mijn kids meekomen eventueel?

PM

We zullen er ook bij zijn met 3 Porschen! :driver:

Ingeschreven en genoteerd . :up:

Ik probeer er ook bij te zijn, gaat alvast met potlood in agenda!

Bedankt Sensa!

Ik ben redelijk wat aan het reizen op dat moment, als het enigzins lukt probeer ik te komen.

Ik kan het echter nog niet beloven!

Vorig jaar een andere benefiet meegedaan, ik heb zelf een zoon met een probleempje, maar die confrontatie was zoooo leerrijk.

Ik kan het iedereen aanbevelen! :salut:

Als het kan : meedoen!!! :up:

En deze nog een keertje …

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 154)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.