Fiscus vs. Porsche

Home Forum Zeverhoekje Fiscus vs. Porsche

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Je zou verbaasd zijn over wat controleurs weten over oldtimers…
      Trouwens ook niet moeilijk meer met het www.
      Wat controlecriteria betreft: de “goeden” bekopen vaak mee de acties van de “slechten”.

Eigenlijk weten we dat Porsche synoniem is voor Droomwagen.
        We mogen dan ook niet verwonderd zijn dat dit type van wagen in beeldspraak en voorbeelden wordt gehandteerd.

DELETED

Voor vele mensen is een porsche een droomwagen,

als ze dan hard voor werken en sparen.

Ikzelf geef dan liever wat meer aan mijn oldie, dan aan een nieuwe wagen.

ook al beschouwen zeggen ze van hij rijdt met een porsche, hun nieuwe bmw of dergelijke kost meer of die porsche

ik zit in net hetzelfde geval van u, maar je weet toch ook dat ze altijd wel iets vinden…..of zoeken tot ze iets vinden, ook al is het ongegrond.

Wij hebben door de aard van onze business geen eurocent zwart geld. Ik lig dus ook helemaal geen milliseconde wakker van die extra controles.

Maar wat ik wel degoutant vind is dat weeral eens de Porsche rijders worden gestigmatiseerd ! Je hebt een Porsche dus je zal wel frauderen ! NIET DUS HE !

Wim

Die truc werkt bij ons niet meer als je een oudje ingeschreven hebt op de zaak.
                  Weten precies wat er gaande is in de wereld van klassiekers.

als je die inschrijft op naam van een vennootschap zijn die na een paar jaar boekhoudkundig evenzo “afgeschreven” als een nieuwe.

Ik zou eerder de luchtkoelers vermoeden, sinds de prijzen ervan erg in de lift zitten 😉

Vraag me niet waarom maar ik heb gehoord dat ze vooral de waterkokers zouden gaan controleren !
                        Hehe…;)

Wim

[quote=”stijnG” post=203038]
                          Dus vlug efkes op controle bij die mannen!!!! Daar valt misschien wel wat te rapen….[/quote]

Onze landen draaien op de kleine ondernemers, want de super grote hebben zoveel trucs en holdings dat die kunnen sluizen.
                          Dus doen niet meer als zaken van dezelfde categorie (b.v kappers) vergelijken met het aantal werknemers, en er daar een paar bijzitten die er boven een gemiddeld percentage uitschieten zijn dan de klos voor controle.
                          Noemen ze bij ons branche kruiscontroles, en zullen ze bij jullie nu ook gaan toepassen. 😉

[quote=”bzguy”]
                          Alsof de fiscus verstand heeft van aanschafprijzen van POrsches :s ?[/quote]

Maak je geen zorgen, die weten meer als wat jij denkt. 😉

XXX

Wie met een Porsche rijdt met een karig loon….
                            gtvvr, ze zoeken mij —- LOL

Alsof de fiscus verstand heeft van aanschafprijzen van POrsches :s ?

Een nieuwe Golf kost meer dan sommige tweedehands Porsches 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.