Formule 1 seizoen

Home Forum Zeverhoekje Formule 1 seizoen

• Maker
    Discussie

• S2

Deze ochtend is het nieuwe F1 seizoen gestart in Australië. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nergens op de vlaamse zenders te komen 🙁

Enkel op een Telenet betaalzender.

Ook BBC toont enkel samenvattingen.

Dus enige uitweg voor live verslaggeving is La Deux. Maar ik luister echt niet graag naar Franstalige commentatoren. Is er een alternatief (liefst in het Engels, met mensen die er kennis over hebben?)

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 155)
      • Na meer dan dertig jaar de F1 van dichtbij gevolgd te hebben (als kind vroeg opstaan voor de races in Australië oa), ben ik dit jaar gestopt met de qualifying en race te kijken als ik niet thuis ben. Maw ik blijf er nizt mezr voor thuis en neem het niet meer op. Lees nog wel elke dag alle F1 nieuws online, het hele jaar door.
        Mocht onze Stoffel een zitje kunnen versieren volgend seizoen….dan doe ik mss trg wat meer moeite.

XXX

Dirk, fotoshoot gedaan en nu net de race gezien (opnemen hé)
          Zut dat Hamilton uit viel, spijtig dat Vettel wint (moet ‘m niet)
          Top prestatie van Verstappen, die knul kan ferme maneuvers neerzetten :up:

[quote=”cabrio wim” post=216391]Kijkt hier niemend formule 1 dan :roll:[/quote]

Jawel, maar niet vandaag :engeltje:
            Forum RLC & fotoshoot :first:
            Uw Karmann creatie had daar niet misstaan :popcorn:

Reactie van zijn vader vond ik nog beter:
              “ik had hem een schop in zijn kruis gegeven mocht hij Sainz voorbij hebben gelaten” 🙂 🙂 🙂

Wim

Kijkt hier niemend formule 1 dan 🙄

Ik dacht bij de start jammer voor Max dat die vast stond in eerste versnelling, maar is een circuit net als Monaco waar vlug de saftycar erin komt.
                En met die hulp terug op de 8ste plaats.
                Dus niet slecht van onze Nederlandse Belg.
                En dan zijn reactie op het laatst met verzoek om Sainz voor te laten. :happy: :happy:
                Dat is ballen hebben. :happydance:

Lotus wordt Renault , Red Bull wordt Audi (Porsche ?) , Brown Racing werd Mercedes….
                  Straks zijn er geen “garagista’s” meer in de F1
                  Enzo Ferrari zou blij geweest zijn :happy:

Wim

HOT NEWS

Zou Porsche dan toch in verkapte vorm weer terug in de formule 1 komen. :think:

‘Red Bull F1-team wordt gekocht door Volkswagen’

ASI

+1
                      Weer eens banden fout bij Mercedes ?!?
                      Rosberg moest toch de zachte banden zetten tijdens zijn “normale” laatste stop en geen harde ? !! ?
                      Dus niet de stop tgv zijn puncture.
                      Had hij zachte banden gehad dan kon hij zeker over Vettel bij de restart maar nu a) vast achter Vettel & b) aangerand door Ricciardo
                      Of misschien mocht hij niet winnen met al de miserie van Louis :puke:
                      Don’t start rumours :engeltje:

ASI

+1
                        Weer eens banden fout bij Mercedes ?!?
                        Rosberg moest toch de zachte banden zetten tijdens zijn “normale” laatste stop en geen harde ? !! ?
                        Dus niet de stop tgv zijn puncture.
                        Had hij zachte banden gehad dan kon hij zeker over Vettel bij de restart maar nu a) vast achter Vettel & b) aangerand door Ricciardo
                        Of misschien mocht hij niet winnen met al de miserie van Louis :puke:
                        Don’t start rumours :engeltje:

S2

+1 F1 Saai??? Toch vandaag niet!

S2

+1 F1 Saai??? Toch vandaag niet!

+1 en de McLarens hebben de finish gehaald en punten gepakt!

+1 en de McLarens hebben de finish gehaald en punten gepakt!

Prachtige race gezien met veel drama en inhaalmanoeuvres, Ferrari en red bulls doen weer mee en Verstappen 4e, dat belooft voor de toekomst :up:

Prachtige race gezien met veel drama en inhaalmanoeuvres, Ferrari en red bulls doen weer mee en Verstappen 4e, dat belooft voor de toekomst :up:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.