Formule1 en teams.

Home Forum Zeverhoekje Formule1 en teams.

• Maker
    Discussie
  • Weet niet of er iemand iets wil zeggen hierover (kijk zelden naar de F1) maar dan ben ik wel voor alle teams behalve Ferrari 😉 Komt door Schumacher denk ik.

Ik lees online dat ze nu een veroordeling gekregen hebben maar er is niet bewezen dat ze de info gebruikt hebben en waarom zouden ze ook.
    Als ik stukjes commentaar hoor op een wedstrijd, blijkt dat de Ferraries dit jaar veel stuk gaan dus…

Nu ja, negatieve publiciteit is ook publiciteit moeten ze maar denken 🙂

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Anoniem

Ik heb gisteren de kwalificatie al gezien.
      Mooi circuit, wel spijtig van de vele zand die op de piste werd gegooid.
      Ga nu naar de wedstrijd zien, hoop dat het een mooie koers was 😀 ander zal ik versneld kijken 😀

0
      Wim

Nog eens een oud draadje van stof ontdaan. 😉

Goed, we weten dat Vettel voor de 2de keer wereld kampioen geworden is, en vandaag de constructeurs titel ook binnen gehaald kan worden.

Verder vandaag de eerste race voor de F1 op het nieuwe circuit in India.
        Dus om 10.30 straks voor de tv.

0
        rjf

Had het Webber wel gegund, hoe die behandeld is door het eigen team, zou toch niet mogen…

0

zo pover als de reactie van Alonso was, zo aandoenlijk was dan weer het piepstemmetje waarmee Vettel zat te huilen in zijn wagen als hij pas hoorde dat hij meteen ook wereldkampioen was… 😀

0

Ik vind Vettel de terechte winnaar.
              Alonso had maar moeten rijden om te winnen ipv strategisch te rijden hopend op de winst van iemand anders, daardoor heeft hij zijn kampioenschap verspeeld, en Vettel die er hard voor gegaan is heeft mooi gewonnen. Ik had het echter ni gedacht, dacht dat hij nog te ontstuimig was, teveel roekeloze fouten gemaakt in het seizoen.

Erg benieuwd naar de technologische evolutie naar volgend jaar toe, komt KERS op alle wagens, of is het weer het doen we het of doen we het niet verhaal?

0
              Anoniem

Volledig akkoord Wim
                De reactie van Alonso was totaal misplaatst.
                Petrov en Kubica hebben een van hun beste wedstrijden gereden dit jaar, daar kan het Renault team gelukkig mee in de winterstop.
                Verder was Vettel mijn 2de keuze als wereldkampioen.
                Ik had Webber als eerst keuze. Hij heeft niet veel jaren meer om het alsnog te worden. Vettel daarentegen zal die titel sowieso nog winnen denk ik, hij is een echte topper.
                Voor volgend seizoen hoop ik dat het even spannend blijft tot het einde van het seizoen net als dit jaar. Wel spijtig dat het circuit niet veel inhaal mogelijkheden heeft in Abu Dhabi, anders had de wedstrijd en de titelstrijd veel spannender geweest.
                Volgend seizoen wel terug KERS met als extra 160 Pk die ze kunnen gebruiken om in te halen, dit samen met een verstelbare achtervleugel.
                Hopelijk hebben de piloten er iets aan volgend jaar.
                Vorig seizoen was KERS een flop, eigenlijk maar ballast dan winst.

0

100% gelijk Wim
                  dat spaans klein kind was weer bezig
                  Vettel The best toch dit seizoen

0
                  Wim

Ik weet dat hier alleen maar snelheidsduivels te vinden zijn die niks over andere sporten (zoals de tour de France) buiten de autosport interesseert, 😉 maar kan hier buiten dit niks van op het forum vinden. 😈

Maar wat vonden jullie van afgelopen jaar van de F1 en de jongste ooit nieuwe wereldkampioen Vettel, en ons immer klein kind Alonso die daar gebaren maakte tegen Petrov na de race, en die helemaal niks verkeerd gedaan had, buiten zijn plek voor de race te verdedigen. 💡

0
                    Wim

Hier staat de complete uitleg, en vandaag zal nog een uitspraak gedaan worden, maar daar is nog niks over te vinden op internet.

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.