Forum down

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum down

• Maker
    Discussie
  • Heum

Heeft hier nog iemand gemerkt dat het forum de voorbije dagen down was ? Of lag het aan mij :mrgreen:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • gisteren lag het forum weer plat, niets met je pc te maken, gewoon toeval dan wanneer je thuis kwam het niet meer ging.

Identiek probleem hier. Op kantoor geen probleem, thuis niets… Noch op pc noch op iPad

Gr. Piet

Hallo,

hier van op het werk kan ik perfect op het forum, maar wanneer ik thuis probeer in te loggen krijg ik steeds hetzelfde scherm, login en id vereist, ook al vul ik deze juist in, toch springt alles terug naar hetzelfde scherm. Nog iemand probs mee?

Greetz,

Gijsbeer.

idd, heb ook deze problemen gemerkt. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag, maar na den derde pc dacht ik al meer aan problemen met de server zelf 😀

Het forum was idd down van zondagochtend 0u05 tot maandagochtend 0u03, over de reden heb ik nog steeds het raden, aangezien ik bij de host niemand te pakken kan krijgen, ik kan alleen maar vermoeden dat het hostingbedrijf ons naar een nieuwere server heeft verhuisd zonder daarover te comunniceren want ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen gekregen…
              Maar ik merk wel dat alles sneller opent, zelfs de grote foto’s…

De echte PF.BE junkies zijn op de PF.BE-FaceBook-page verder gegaan 😉

Gisteren ook een baal dag gehad 🙁 .
                  Heel de dag geprobeerd om op het forum te geraken , maar helaas niet gelukt.

Vandaag blijkt alles terug de oude :relaxman: :relaxman:

awesome :mrgreen:

Tot zondag dan!

Zo te zien sta je al op de lijst ,geen probleem .

No prob, ik hoop alleen dat Luc nog tijdig mijn inschrijving voor RLC heeft ontvangen. :mrgreen:

Correct opgemerkt ,het forum heeft buiten onze wil plat gelegen 😥 😥 👿 .
                          Excuses hiervoor .

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.