Forum summer tour

Home Forum Porsche Uitstappen Forum summer tour

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Jeroen (80’ees) en ik (951 S) denken er al een tijdje aan om nog eens en rit te organiseren omdat we ons (zoals jullie wellicht allemaal) op de vorige edities kostelijk geamuseerd hebben. De vorige herfstrit is ondertussen reeds in 2007 gereden. Daarom hoopten we op deze manier nog eens wat bekende gezichten van het forum, en hun Porsche’s natuurlijk, bij mekaar te krijgen. We rekenen op jullie 8) .

Hieronder kunnen jullie ons voorstel bekijken.

Porsche forum Summer tour
    Op zondag 23 Augustus 2009
    Grote Markt 2440 Geel

Ontvangst 10u brasserie ‘De post’ voor een uitgebreid ontbijt buffet. http://www.brasseriedepost.be/
    Na een rit door de Kempen wordt u ontvangen in restaurant Martino in Meerhout, voor een gezellige avond tafelen,
    waar u na een aperitief kan genieten van een mixed grill vlees of vis, met steppegras of kroketjes.
    http://www.martinorestaurant.be/

Dit alles kunnen wij jullie bieden voor de prijs van 50Euro p/p

Er zijn voor deze editie 40 porsche plaatsen beschikbaar. (80 pers.) Plaatsen worden gereserveerd na ontvangst op rekeningnr.
    Timmy Dilliën
    Hoogeind 65
    2400 Mol
    979-3924163-33
    Met vermelding: Naam, Type Porsche, aantal personen, en vlees of vis grill
    Bv. Verlooy 911sc
    2pers 1vlees 1vis

Voor onze liefhebbers die van verder komen en ’s morgens al niet te ver wil rijden, kunnen jullie van zaterdag op zondag tegen een korting van 30% een luxe hotelkamer (zonder ontbijt) boeken slechts 100m van de Grote markt. Dit met de vermelding van de Summer tour. Dit kan via de site of telefonisch. http://www.hotelverlooy.be/hv/public/nl/default.asp

U kan ons altijd een persoonlijk bericht sturen ivm vragen of mailen naar
    Jeroen.verlooy1@telenet.be
    Timmy.dillien@telenet.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • Als dit een goed formaat is volgen er snel meer 8)

Wij hebben enkel lovende kritieken gehoord en zijn dus razend benieuwd naar de foto’s…
        Het avondeten en uiteraard het gezelschap was dik in orde ! 😉

Ondertussen zijn wij hier ook terug goed en wel in DownUnder Belgium aangekomen, totaal een 500km gereden vandaag (rit was ongeveer 150km als ik mij niet vergis).

Het was een mooie rit, prachtig weer (beetje te warm zelf voor cabrio rijden) en we hebben niet teveel fout gereden 😛 wink: ) avond eten te krijgen met dranken naar believen (ah en nu weten we eindelijk wat steppengras is, is iets van de limburg en geen echt gras dus 😆 ).
          Wij zijn als laatste vertrokken met Dave, Kate, Jokke en Kasper. Het was aangenaam ook om enkele nieuwe mensen te ontmoeten (hé Didier 🙂 ).

In ieder geval vraagt dit zeker om meer dus Jeroen en Tim, zie maar dat jullie volgend jaar een 2de editie hebben hé 😀

Shit , ik zie net dat dit morgen is (Alain herinnerde er me net aan)
            De datum was me ontgaan en ik heb mijn zoon beloofd te gaan zwemmen (is 14 dagen geleden niet doorgegaan) 👿
            Ik moet helaas afmelden (met grote spijt in mijn hart 😥 )
            Een mooie rit gewenst morgen .

en ik een [size=200:uryx36j9]BoxSter[/size] [size=150:uryx36j9]grrrrrr![/size] 😈

En ik heb een CS 😈 😉

Lou

Kleine correctie:

Lou “DROOMT” van een 993 maar tot heden is “The Beast” nog altijd zijn trouwe metgezel… 😀

[quote=”‘8ees”:1ipr0jub]1. 8ees 2pers
                    2. 951S 2pers
                    3. 912 2pers
                    4. 996 2pers
                    5. Kaspersen 911sc 2pers
                    6. Lou 911 3.2 2pers
                    7. Seta 993 2pers
                    8. Lavigne 911 3.2 2pers
                    9. Lavigne 911 4S 2pers
                    10. Sebrechts 993 2pers
                    11. Yabba boxster/Cayman 2pers
                    12. Koen Put 968CS 2pers Geen avondeten
                    13. Vanbaelen 997T 2pers
                    Mcklusky: Dave en Kate enkel avondeten[/quote]

correctie 8)

Veel plezier, had me jammer genoeg al ingeschreven voor de Jubirit van het Nederlandse Porscheforum.

Ik kan jammer genoeg niet mee door verbouwingswerkzaamheden (die de laatste 3 weken iets minder goed gevorderd zijn dat eerst gehoopt 🙄 😳 😥 )

Ze brengen mijn keuken binnenkort en tegen dan moeten alle voorzieningen + vloertegels aangebracht zijn, dit geheel terzijde 🙂 )

Shit , nog geen tijd gehad om de betaling in orde te brengen 😳
                            Probeer het dit weekend ❗

[quote=”yabba944″:2mntanxq]Hello, ik hoorde net dat de stop bij Van Beurden niet doorging, jammer, was van plan er een bepaalde wagen eens grondig te keuren…[/quote]

Ja spijtig wel, maar philip moest uiteindelijk toch meerijden met de 24u Zolder.

Hello, ik hoorde net dat de stop bij Van Beurden niet doorging, jammer, was van plan er een bepaalde wagen eens grondig te keuren…

De definitieve lijst zullen we volgende donderdag hebben, omdat vorige week nog een
                                  snelle melding van de forum rit is bekend gemaakt op het Poca forum.
                                  En hier mss. ook nog inschrijvingen van kunnen toekomen, alsook andere externe uitnodigingen.

In ieder geval wordt dit een rit door een mooi gebied, en een leuke verrassing voor iedereen op het einde van de dag.
                                  Maar daar zullen enkel de deelnemers van kunnen meespreken 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.