Forum summer tour

Home Forum Porsche Uitstappen Forum summer tour

• Maker
    Discussie

• 951 S
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Jeroen (80’ees) en ik (951 S) denken er al een tijdje aan om nog eens en rit te organiseren omdat we ons (zoals jullie wellicht allemaal) op de vorige edities kostelijk geamuseerd hebben. De vorige herfstrit is ondertussen reeds in 2007 gereden. Daarom hoopten we op deze manier nog eens wat bekende gezichten van het forum, en hun Porsche’s natuurlijk, bij mekaar te krijgen. We rekenen op jullie 8) .

Hieronder kunnen jullie ons voorstel bekijken.

Porsche forum Summer tour
      Op zondag 23 Augustus 2009
      Grote Markt 2440 Geel

Ontvangst 10u brasserie ‘De post’ voor een uitgebreid ontbijt buffet. http://www.brasseriedepost.be/
      Na een rit door de Kempen wordt u ontvangen in restaurant Martino in Meerhout, voor een gezellige avond tafelen,
      waar u na een aperitief kan genieten van een mixed grill vlees of vis, met steppegras of kroketjes.
      http://www.martinorestaurant.be/

Dit alles kunnen wij jullie bieden voor de prijs van 50Euro p/p

Er zijn voor deze editie 40 porsche plaatsen beschikbaar. (80 pers.) Plaatsen worden gereserveerd na ontvangst op rekeningnr.
      Timmy Dilliën
      Hoogeind 65
      2400 Mol
      979-3924163-33
      Met vermelding: Naam, Type Porsche, aantal personen, en vlees of vis grill
      Bv. Verlooy 911sc
      2pers 1vlees 1vis

Voor onze liefhebbers die van verder komen en ’s morgens al niet te ver wil rijden, kunnen jullie van zaterdag op zondag tegen een korting van 30% een luxe hotelkamer (zonder ontbijt) boeken slechts 100m van de Grote markt. Dit met de vermelding van de Summer tour. Dit kan via de site of telefonisch. http://www.hotelverlooy.be/hv/public/nl/default.asp

U kan ons altijd een persoonlijk bericht sturen ivm vragen of mailen naar
      Jeroen.verlooy1@telenet.be
      Timmy.dillien@telenet.be

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
      • Wij hebben bevestigd en alles is verstuurd. Wat is nu het finale lijstje geworden?

HIer het zelfde ik kan helaas ook niet aanwezig zijn ,Niet tegenstaande ik dit al zo lang op mijn kalender staan had en betaald heb .Nogmaals sorry maar dit is buiten mijn wil en ik zou er zeer graag bij geweest zijn maar nood breekt wet zecht men .Aan alle deelnemers maak er een mooie dag van en maak wat foto’s dan kan ik er ook nog wat van genieten nadien . 😥

AC

Beste Jeroen en Timmy,

Ik moet het tot mijn grootse spijt anuleren, want er is wat tussengekomen op men werk waardoor ik die ganse week weg ben.
            Sorry voor de evetuele last, maar toch bedankt voor de fijne uitnodiging. Het zal vast en zeker fantastisch worden.

Groeten Christof

Zo goed als zeker ga ik mij inschrijven.Zijn normaal zondag terug van weekske verlof maar we gaan waarschijnlijk dan zaterdagavond ipv zondag naar huis komen. 😆

Let op ❗

Maandag 17 Aug is de laatste dag dat je de betaling kan doorgeven.
                Donderdag moeten wij onze bestellingen ten laatste doorgeven.

Groeten Jeroen en Timmy

Tot dan 8)

[quote=”Setakira”:158puit0]Wij komen ook maar ik moest eerst nog vraagje aan Jeroen stellen ivm welke vissoorten.
                  Voor mij is eten = eten maar niet voor vriendin, is nogal een (zeer) moeilijke op (onder andere) dat gebied 😉 [/quote]

Vrouwen… ken het fenomeen 😆

Vlees: Kip, lams, biefsteak, bbq-worst, varkenslapje
                  Vis: Kabeljauw, zalm, tongfilet, scampies, roodbaars.

groeten

Wij komen ook maar ik moest eerst nog vraagje aan Jeroen stellen ivm welke vissoorten.
                    Voor mij is eten = eten maar niet voor vriendin, is nogal een (zeer) moeilijke op (onder andere) dat gebied 😉

sjiek gemaakt zeg da filmke
                      helaas kom ik pas op 24 aug terug uit italie

Ik weet het maar helaas heb ik geen keuze .
                          Het is zonder eten of helemaal geen rit .
                          Dan is de keuze snel gemaakt .
                          Ik maak alles dit weekend in orde .

Thx voor het antwoord

[quote=”911-lover”:2ktt7en5]Zeker weten van wel .
                            Allen zal die dus vanb ons wat korter zijn dan voor anderen .
                            Wel had ik graag (eventueel via PB) wat antwoorden gehad op de vraagjes 😉 [/quote]

Ja ! hehe sorry voor het wachten 8)
                            Voor de helft van de prijs mis je het geweldige slot, het avondeten. 😥
                            Spijtig dat je dat zou moeten missen natuurlijk…

groeten

Zeker weten van niet .
                              De laatste keer dat we ons getroffen hebben was tijdes PDF .
                              To long ago 😉

Lou

Dit mag ik toch zeker niet missen, toch? We praten wel effe bij tijdens de rit.

Greetz,
                                Lou

@Lou : Onze Lou hier .
                                  Alles in orde met jullie ?
                                  Veel te lang geleden dat we elkander nog eens gezien en gesproken hebben .

@ organisatoren : Ik heb helaas nog steeds geen antwoorden op mijn graagjes gehad . Vandaar dat er ook nog geen inschrijving van onze kant is gekomen .

Lou

Count me in.

Leuk, een rit in de Kempen, back to basics. Betaling is onderweg.

Greetz,
                                    Lou

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.