Forum summer tour

Home Forum Porsche Uitstappen Forum summer tour

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Jeroen (80’ees) en ik (951 S) denken er al een tijdje aan om nog eens en rit te organiseren omdat we ons (zoals jullie wellicht allemaal) op de vorige edities kostelijk geamuseerd hebben. De vorige herfstrit is ondertussen reeds in 2007 gereden. Daarom hoopten we op deze manier nog eens wat bekende gezichten van het forum, en hun Porsche’s natuurlijk, bij mekaar te krijgen. We rekenen op jullie 8) .

Hieronder kunnen jullie ons voorstel bekijken.

Porsche forum Summer tour
    Op zondag 23 Augustus 2009
    Grote Markt 2440 Geel

Ontvangst 10u brasserie ‘De post’ voor een uitgebreid ontbijt buffet. http://www.brasseriedepost.be/
    Na een rit door de Kempen wordt u ontvangen in restaurant Martino in Meerhout, voor een gezellige avond tafelen,
    waar u na een aperitief kan genieten van een mixed grill vlees of vis, met steppegras of kroketjes.
    http://www.martinorestaurant.be/

Dit alles kunnen wij jullie bieden voor de prijs van 50Euro p/p

Er zijn voor deze editie 40 porsche plaatsen beschikbaar. (80 pers.) Plaatsen worden gereserveerd na ontvangst op rekeningnr.
    Timmy Dilliën
    Hoogeind 65
    2400 Mol
    979-3924163-33
    Met vermelding: Naam, Type Porsche, aantal personen, en vlees of vis grill
    Bv. Verlooy 911sc
    2pers 1vlees 1vis

Voor onze liefhebbers die van verder komen en ’s morgens al niet te ver wil rijden, kunnen jullie van zaterdag op zondag tegen een korting van 30% een luxe hotelkamer (zonder ontbijt) boeken slechts 100m van de Grote markt. Dit met de vermelding van de Summer tour. Dit kan via de site of telefonisch. http://www.hotelverlooy.be/hv/public/nl/default.asp

U kan ons altijd een persoonlijk bericht sturen ivm vragen of mailen naar
    Jeroen.verlooy1@telenet.be
    Timmy.dillien@telenet.be

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
    • Voila ik heb de € 100.00 overgeschreven voor de rit en wil me dus definitief opgeven als deelnemer .
      Tot dan . 😀

WB

Kga men best doen om die dag vrij te houden, maar kan nog niks beloven, moet mijn verlof nog plannen……. 😯
        gr
        Wim

Zeker weten van wel .
          Allen zal die dus vanb ons wat korter zijn dan voor anderen .
          Wel had ik graag (eventueel via PB) wat antwoorden gehad op de vraagjes 😉

[quote=”‘8ees”:30is4u2t]Tussenstand reservaties
            [/quote]

Ik zie weer veel bekende namen staan in het lijstje, dat gaat dus een fijne dag worden 🙂 )

Kmoet even corrigeren, tzal tvanbroekhoven met 1 persoon zijn 😉

De vriendin heeft andere verplichtingen die dag.

Tussenstand reservaties

volgt…

17u zal voor ons niet lukken dus het avondeten zal voor ons al niet lukken .
                  We moeten om 18u ten laatste in Duitsland aangekomen zijn .
                  Kunnen we meedoen zonder avondeten en kunnen we vroeger afhaken ❓

ok[quote=”vincent 928″:2fyy759q]hallo,
                    ik zou ook graag meegaan maar zou willen weten tot hoe laat het zal duren, daar ik ‘s nachts werk en van vrij ver kom.
                    hopelijk heb ik tegen dan mijn 928 terug ( vorige week in den dekor geplant 👿 )[/quote]

Ik schat dat de eerste zullen aankomen rond 17u, en je kan zo goed als direct beginnen met het eten.
                    We hoeven niet te wachten tot iedereen aangekomen is om te starten.
                    De prijsuitreiking is dan iets later na het eten als iedereen zowat daar is en gezellig op het terras zit .
                    Het terras is dan ook het forum domein die avond 😉
                    Dus je maakt het zo laat als je zelf wil natuurlijk.
                    Het roadboek is ook nog in de maak, dus we kunnen enkel een beetje richten nu.
                    Maar we kunnen al wel vertellen dat we verder zullen rijden als de Kempen, het word een mooie rit met een stukje over de grens.
                    En ws een tussenstop bij onze vriend en sponsor Van Beurden in Retie.
                    Maar we kunnen niet te veel vertellen natuurlijk 🙂

Tot dan

Groeten Jeroen

hallo,
                      ik zou ook graag meegaan maar zou willen weten tot hoe laat het zal duren, daar ik ‘s nachts werk en van vrij ver kom.
                      hopelijk heb ik tegen dan mijn 928 terug ( vorige week in den dekor geplant 👿 )

Dan zijn we idd vrij . 😀
                        Wel even laten weten tot hoe laat dit evenement duurt .
                        Zoals eerder vermeld moet ik dan tijdig vertrekken om mijn zoon terug te brengen .

AC

Ik zie het volledig zitten… 2 pers
                          Vlees en vlees

Groeten en tof voorstel…

wel ik zie dat ook wel zitten, moet alleen nog eens controleren of het lukt maar denk het wel.

Ons kan je er ook bijvoegen onder voorbehoud .
                              Momenteel zit ik een heel eindje van thuis (vakantie) 😉

Maar zodra we thuis zijn kan ik in de agenda kijken en zien of we een werkweekend of een vrij weekend hebben .
                              Succes en tof dat er anderen ook iets organiseren .
                              Ik heb Jeroen al geschreven dat ik hoop ook tijd te vinden om een Herfstrit ineen te boxen .
                              Door het superdrukke werk (ja slachtoffer van eigen succes) is het tot nu toe niet gelukt

911-lover 2 personen Porsche 968cs 1 vlees 1 vis (onder voorbehoud)

Jeroen, count me in!
                                Onze Pa zie da ook wel zitten,
                                4 plaatskes verkocht!

grt,

Yves

http://www.garagetv.be/video-galerij/as … r_wmv.aspx

Voor diegene die nog twijfelen 8)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.