Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie
  • Ciao,
    Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
    Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
    Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
    Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
    prachtige routes
    Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
    hulp bij uitkiezen van hotels met garage
    tips voor restaurants
    als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 454)
    • De missess is danig onder de indruk van de hotels….. :bounce: mijn portefeuille ook :coolness:

Hotels,

http://www.parkhotelflora.it in Riva. Goede kamers en binnenparking

of het hotel waar ik nu aangekomen ben en dat ook een grote afgesloten parking heeft maar meer aan de Zuidkant van het meer ligt.

Ook al is het een vrij groot hotel, de keuken van vandaag was uitmuntend en de kamers zijn meer dan ok.

Home

Daarnet was de receptie al gesloten maar ik informeer mij morgen of overmorgen naar de prijzen voor de maand mei. Voordeel is dat het vertrek van de Mille Miglia hier in de buurt is, nadeel is dat ik de Altijd aan de andere kant vaan het meer zit (ongeveer 50 km van hier in Torbole) en deze streek iets minder goed ken.

Bekijk voorgaande even en reageer maar. Ik kom hierop terug van zodra ik meer nieuws heb.

Ik ben ni alleen :respect2: , bccars kon het ni beter verwoorden…. Vooral da tussen de haakjes :up: :popcorn:

Juli kan ik me niet vrijmaken. Maar ik heb alvast (onder voorbehoud van goedkeuring van vrij in de agenda door wederhelft) wel interesse om me samen met die van ons aan te sluiten bij de lichting van de maand Mei.
            Qua hotels zal iedereen hier wellicht dezelfde beslommering hebben, met name een veilige prive parking 🙂
            En ik heb een vermoeden dat Sensa dit best kan beoordelen gezien zijn couleur locale …

Voila

Even snel een kopie gemaakt van een post van een 2tal weken geleden :

[i]Als de misses ongeduldig wordt, moeten we ingrijpen.

Stand van zaken :
              Ik ben quasi klaar met mijn rondritten.

Mijn echtgenote doet een opoffering en ik kan en ik heb groen licht gekregen voor

14,15,16 en 17 mei

en voor

3 a 4 dagen rond de 21ste juli : ergens tussen 18 en 23 juli (daar heb ik redelijk wat flexibiliteit)
              Bedoeling is ook om in juli, diegene die willen, kennis te laten maken met “de echte Sensa”. Reddingsvesten zijn aanwezig (en grote frigo). Misschien iets voor de echtgenotes die liever wat bruiner willen worden? Of voor de kids die willen zwemmen?

Voor diegene die op andere dagen naar het Gardameer komen, van zodra de routes volledig klaar zijn en gecontroleerd, zijn deze ook beschikbaar voor hun.

De echte Sensa:
              image_2015-01-09.jpg

image_2015-01-09-2.jpg

Laat de kandidaten voor mei zich kenbaar maken!
              Laat de kandidaten voor juli zich kenbaar maken!

Ik stel voor tegen einde januari en dan kan ik gaan kijken naar hotels.
              Oja, hotel aan het meer?
              of hotel in de bergen?
              Of, zorgen jullie zelf voor een bed? [/i]

Wanneer gaat deze Garda uitstap nu eigenlijk door, want ik kan het niet meer zo goed volgen ?

Afhankelijk van het aantal bezoekaanvragen voor die periode zal ik kunnen of niet.

jawel

En niemand interesse om het Gardameer te bewonderen in mei?

het is meer een houwitser :happy: , had er ook zo eentje toen ik jonger was :happy:

Perfetto!!
                          Nu nog een paar andere warm maken voor die periode.

Zou dat zo lukken?

image_2015-01-13.jpg

Tussen de we en de love staat een afbeelding van de vormvanhet Gardameer (echt waar).De bedoeling is dat we verblijven…aan het bovenste gedeelte van het Gardameer, in de buurt van Riva Del Garda.

Sensa, ik heb net de planning van TOTMBO doorgekregen….blijkbaar zullen we op 11/05 al aan het Gardameer zijn. Vanaf 14/05 volgen we jouw planning tot de zondag en dan rijden we blijkbaar langs de kust naar de Franse kust een 800km verder om daar ook nog een weekje rond te sjezen.
                            Ik heb zo’n klein vermoeden dat ik dit jaar meer dan 10k km in de *porsche ga afleggen. :think: Dan moet ik in 2016 wel een andere kopen, hé :coolness:

:mrgreen:

ps. Kan het zo snel niet vinden op het internet. Is toch alweer een jaartje of 14 geleden dat we dat hebben gedaan. Denk dat het passe is, alhoewel …

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Z3uNC2maJ9k[/video]

John… niet goe gelezen… was per 20 minuten he en dan nog maar voor ene keer :hail: :mrgreen:
                                … wat niet wil zeggen dat ik het geen goed initiatief vind he!! :happydance:

prijs is eigenlijk wel voor 3 passagiers, maar niet doorvertellen aan de donateurs he!

allee mannen samen leggen hier en het is maar 750€ dat Sensa ook nog eens van de grond komt :happy:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 454)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.