Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 454)
      • Zweven met forummers zonder zwembroek die dan roepen”let the bird free” … ik weet niet goed of dat een goed idee is. Er zijn al grotere vliegtuigen voor minder van de radar verdwenen! :sarcastisch

Een helicoptervlucht boven het Gardameer kan ik wel regelen, maar dat is niet gratis (750 euro voor 20 min als ik mij niet vergis)… ik kan het weten want ik heb mijn gezin er zo eentje beloofd. :engeltje:

Mijn jongste zoon is autistisch en wil later piloot worden en kwam ne keer thuis met een heeeel goed rapport en mocht iets kiezen… en papa kon niet nee zeggen! *luv

Dus als er kandidaten zijn… wel broek aanhouden, ik ben mits de juiste vergoeding discreet, maar ik kan de discretie van de piloot niet beloven. 😎

Nog een Tipje: Met een watervliegtuigje over het Komo meer is ook super leuk. Een aanradertje Sensa!

Let the bird free :happy:

heb ergens opgevangen dat de meeste
              Porsche rijders nudisten zijn
              dus geen zwembroeken . mushroom zal dat ook wel weten
              :drink:

Daarbij…
                Wie spreekt er hier over zwembroeken? :sarcastisch :mrgreen: :first:

Ga je onze vrouwen een beetje beledigen, Sensa? :what:

‘k weet niet goed, zo’n zwembad, stel je voor… *porsche forummers in zwembroek… brrr, om die gedachte weg te krijgen moet ik nu efkes andere sites bezoeken… :happydance:

Nog een alternatiefje, mocht je liever aan het gardameer overnachten: http://www.hotelbagner.com/

Mushroom en nasmaak…

Ik heb een getuige gevonden die volmondig bevestigd dat het waar is!

image_2015-01-11-2.jpg

😆 anno 2015 op het Porsche forum:
                          enkele geboorte lijstjes liggen bij de bouwmateriaalhandelaars
                          enkele leden hebben een Ferrari geadopteerd
                          :mrgreen:

Yep, dat is het!

Ik heb er nog niet geslapen, maar mijn ouders al wel. Het is simpel, maar kraakproper. En nogmaals, het beste wat je daar rond het gardameer kan eten. Echt topkwaliteit Italiaanse food zonder veel franjes: huisgemaakte pasta’s en gegrild vlees of vis (met een grilsmaak zoals je die nog nooit geproefd hebt) met een ‘carrello’ waarop zowat alles van groenten ligt dat je kan denken. Daarna komt er weer een carrello met allemaal huisgemaakte desserts: semifreddo, zuppa Inglese, Tiramisu, torta merengue, panna cotta,etc…. Ik kom er al 20 jaar en ga (ging) er elke zomervakantie aan het gardameer minstens 2 of 3 keer eten.

En, ja, het is tempting om mee te komen, maar ook ik ben zwanger van een huis, dus moet nog ff overdenken of dat zou lukken!

PB

Da’s van al die slagroom capu’s. 😉

Naar ik hoorde laat mushroom altijd een zoete nasmaak :engeltje: :mrgreen:

Is het dit?
                                  http://www.ristorantediga.it/menu_festa.html

Op het Kerstmenu werd zelfs Mushroom geserveerd, ik weet niet hoe lang dat dat op je maag blijft liggen :sarcastisch … maar voor de rest ziet dat er heel lekker uit. :first:

Misschien nog geen slecht idee, zeker niet voor de groep van mei, omdat dit toch niet zover van Brescia is, alwaar de start van de Mille Miglia wordt gegeven.

Heb je daar al geslapen?

Enne die groeten aan de gastvrouw, zou je die zelf niet komen overbrengen?

Sensa, pols voor de logies eens bij Albergo La Diga in Monzambano. Je gaat echt niet weten wat je proeft daar als je er ‘s avonds blijft eten! Is echt topklasse voor een bescheiden prijsje. Ligt op 5 km van Peschiera en er is een waanzinnig grote parking voor de deur. Doe de groeten aan madam van mij! 😉

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.