Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 454)
      • Als iemand zin heeft om de Savoiecup 2015 te rijden mag hij of zij gerust mijn plaats overnemen .Het is niet zeker of ik erbij ben .
        De goedkeuring hangt af van het bestuur en …….

vanaf 18 juli zien wij ook volledig zitten om daar weekje te genieten , toeren :driver: :popcorn: :drink:,

Ik volg dit op en bezie het wel of we ons kunnen vrijmaken.

De week van 21 juli is ideaal voor ons. :drink:
              In mei 8,9 en 10 zijn we drie dagen op de Porsche days in Francorchamps. :driver:
              In Juni zitten we weekje in de Savoie voor de Savoie Cup. :driver: :drink:

Wij ook maar mei is een interessante optie.
                Ik ga in ieder geval met de Porsche richting warmere oorden einde mei/begin juni, net zoals afgelopen jaar.

voor het vol zomerseizoen haak ik af

De week van 21 juli is inderdaad ideaal. In zoverre men dan geen andere gezinsvakantie heeft gepland uiteraard. Ikzelf zie het helemaal zitten. Wellicht in combinatie met een verlenging verderop in Italia. Milaan, Firenze en Venetië deden we al. De kuststrook voor en na Genua ook. Dus misschien de andere kust eens proberen…

Ik ben bijzonder blij met het enthousiasme!! :respect2:

Het ziet er naar uit dat we voor het “groot verlof” naar een concensus gaan voor een periode rond de 21ste juli (bv van 18,19,20 en 21 juli. Ik heb de websites die jullie hebben doorgestuurd er even op nagekeken en het ziet er naar uit dat het bouwverlof, onafgezien van de regio waar men tewerkgesteld is, gedurende die dagen in voege is voor iedereen.

Maar, ik ben geen reisorganisator dus kan ik flexibel zijn. Ik zit eraan te denken om gedurende die week van de 21ste de hele week “open” te zijn. Niet iedereen hoeft de hele week daar te zijn. Die willen komen voor een paar dagen, voel je vrij. Die komen voor een week, voel je vrij! Wel belangrijk is uiteraard dat ik ‘t een en ‘t ander op voorhand weet, alles moeten jullie bij mij slapen :think: .

Ene, ik ga jullie handje ook niet vasthouden he. Iedereen doet wat die wil : de snelle rijden op eigen verantwoordelijkheid snel, diegene die het kalmer aan willen doen, doen hun goesting!

Mij is het er vooral om te doen dat enerzijds diegene die in groep willen fun maken gedurende de dag, dit kunnen. Diegene die alleen willen rijden : ook goed!

Maar we proberen, in de mate van het mogelijke, om ‘s morgens en/of ‘s avonds samen te zitten.

En met wat ik ondertussen verzameld heb aan info … rondritten genoeg!

Ook diegene er tegenopzien om met de *porsche te komen maar met de daily van Garda en de andere forummers willen genieten … voor mij zijn die uiteraard ook welkom! (doet me eraan denken dat ik even naar de autoslaaptrein mogelijkheden moet kijken.).

Bovendien meen ik te weten dat een aantal forumleden aldaar hun vakantie doorbrengen, kom langs om een dag/avond samen door te brengen! :drink:

Bon, ik lees jullie reacties nog wel op deze periode!

Voor de periode in mei hou ik het nog even in beraad … ! Verdere suggesties welkom!

[quote=”Sensa911″ post=185790][quote=”stijnG” post=185788]het bouwverlof is afhankelijk van de regio waarin het bedrijf gesitueerd is…..[/quote]

Merci Stijn, dat wist ik niet!
                        Net even gekeken op bouwverlof.com en daar staat …

[i]Bouwverlof 2015

Nog niet alle data voor het bouwverlof in 2015 zijn momenteel bekend. Gelieve te kijken bij de regio om te kijken of de bouwvakantie voor 2015 al bekend is.
                        [/i]

Dus oproep aan de geinteresseerden om hun verlofmogelijkheden mede te delen …[/quote]

Bij mij valt het vast te nemen verlof van 18 juli tot 11 augustus ! 😳

@ tGeert das inderdaad spijtig maar ik kan het wel begrijpen.

Amai, wat een enthousiasme :coolness:

Topic is nog maar 2 dagen jong en al zoveel respons !
                            Aan dit tempo gaat 1 hotelletje niet genoeg zijn vrees ik.

@ Krokodile : Ivm een deelname aan de Savoie-cup 2015 hebben we contact gehad met Claude V., le president. Helaas is een deelname samen met ons zoontje van 4 niet mogelijk. Reglement zegt max. 2 pers. per wagen. Jammer … Doch ik heb begrip ervoor. Met 200 deelnemende wagens moet de lijn qua organisatie ergens trekken hé.

Ik denk dat we een hotelleke mogen afhuren….:)

Ook hier is interesse. :up:

En na dit te lezen:
                                [quote=”Sensa911″ post=185786] bijna van alle types behalve de transaxle[/quote]
                                Voel ik me zelfs verplicht! :mrgreen:

Verslagen over de TGMM zullen ter zijnen tijd hier te lezen zijn

Bouwverlof Oost-Vlaanderen 2015 betreft voor de maand mei enkel de klassieke brug-en feestdagen extra’s: 1+14+15+25 mei. Dan ben ik zeker vrij, maar ik kan er altijd nog wel iets meer uitpersen als het moet… Maand juni is er niets extra.

Paasvakantie is 4 tot 12 april, samenvallend met de 1ste week van de schoolvakantie.
                                    Zomer-reces 13 juli tot 3 augustus.

http://www.confederatiebouw.be/Portals/2/Website/Vakantieregeling%202015.pdf

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.