Forumleden, pics van jullie moto hier

Home Forum Zeverhoekje Forumleden, pics van jullie moto hier

• Maker
    Discussie

• Bruno
    Deelnemer

denk wel dat er hier ook nog mensen zullen zijn die door de motormicrobe gebeten zijn

ikzelf ben volop bezig met volledige ombouw van mijn yamaha v-max

voor de grote winterwerken

[IMG]http://i42.tinypic.com/i3528j.jpg[/IMG]

en momenteel

[IMG]http://i43.tinypic.com/m97i2d.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 129)
      • eentje voor de fun .

andere afkomstig van koning albert.

benieuwd als het posten van de foto s gelukt is .

Attachments:
        • IMG_0729.jpg
        • IMG_0097.jpg

De deze ging ik verkopen na aanschaf van de Boxster…..het is er nog niet van gekomen…..
          image_2014-11-11.jpg

Ik zal eens foto’s van mijn foto’s nemen….. :mrgreen: Heb eigenlijk wel (terug) zin in iets. RSV’s zijn redelijk geprijsd tegenwoordig. Iemand weet over de betrouwbaarheid ervan ?

Nog mensen met nieuw speelgoedje?

Die van mij gaat ook in de verkoop nu hij helemaal is afgewerkt 😉

fotoshoot07102012012.jpg

dsc4783assmartobject110.jpg

jan

even van deze topic gebruik maken.
                  Ik verkoop mijn HONDA Pan European ST1100.(Bordeau rood)
                  Moto is in zeer goede staat en heeft slechts 34.000 km.
                  Uiteraard lichte gebruikssporen, krasje hier en daar maar
                  anders perfect onderhouden.
                  Is ondertussen wel al 12 jaar oud. Je begrijpt dus
                  direct de reden van de verkoop, ik rij er bijna niet meer mee,
                  mijn vrije tijd gaat naar de porsche.
                  Mag weg voor slechts 3500 euro.
                  Ik heb de motor nieuw aangekocht en dus eerste en enige
                  eigenaar.
                  Iemand interesse, stuur me maar een prive berichtje dan maak ik een paar foto’s.

PT

Korte update : mijn gele kanarie, ( zie pagina 1), is sinds kort verkocht ! Van deze 749 heb ik nog een nagelnieuw origineel uitlaatsysteem liggen, (demper, ecu, buizen,…).
                    Aangezien er op dit forum weinig wordt weggegeven :mrgreen: mag dit gratis weg. Zijn er ducatisten die geinteresseerd zijn of porschisten die mensen kennen buiten het forum die hier naar op zoek zijn, dan graag een PM.
                    Komt er iets in de plaats ? Waarschijnlijk een HD’tje erbij.

hier een aprilia rs250, een harley sportser sport en een nieuwe vespa. Moet ik effe naar de garage van mijn broertje, staan daar wegens plaatsgebrek 😆

Ik bezit geen moto maar zo’n K1 heb ik al altijd iets speciaals gevonden .

Die K1 mag je nooit wegdoen
                          Een icoon in de geschiedenis van BMW-motorrad

@ Carrera 1967: een cultbike in wording ! Bijhouden dat ding, en af en toe mee bollen natuurlijk. 😉

Heb hier nog een foto gevonden, staat reeds 2 jaar stil, maar volgens mij te mooi om weg te doen.

Attachments:
                              • avd.JPG
                              Anoniem

Mijne snorfiets…(met geel plaatje achterop :-))) )

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v323/oldbeetle/13062012502.jpg[/IMG]

PB

Jorgen, wanneer mogen je hulpwieltjes eraf? :happy:

Zoals Mush, mijnen brommer …

Attachments:
                                    • Schermafbeelding2012-06-21om17.27.03.jpg
                                    • Schermafbeelding2012-06-21om17.27.13.jpg
                                  15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 129)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.