Foto locaties

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Foto locaties

• Maker
    Discussie

• JoeBar_S2
    Deelnemer

Hallo allen,

Heb mijn Porsche terug, rijdt weer als nieuw!
      De zon begint te schijnen, dus ga mijn fototoestel ook weer eens vanonder stof halen en batterijen opladen…

Nu vroeg ik me af of jullie leuke/speciale/originele fotolocaties weten zijn voor de wagen…
      ‘t Is te zeggen ik weet dat jullie er weten zijn, (zie ik aan de fotos die op form gepost worden)
      Maar willen jullie die info delen 🙂 )

Zelf heb ik al 2 locaties gevonden (voor ik mijn P terug had) locaties zowel voor autos al modellen shoots.

Gent Haven, in de buurt van Meulestedebrug!
      De Overzet in Langerbrugge (ook Gent Haven, maar de andere kant)
      en heb toevallig (toen ik eens met de trein ging) een leuk kappeleke gezien tussen de velden naast de sporweg… ergens tussen Liedekerke en Aalst maar nog niet terug gevoden met de wagen.

Ik zoek niets specifiek, alles is welkom. zie mooie fotos van Porsches nabij oude mijnliften, ik vermoed ook antwerpse haven. maar zou precieze locaties willen… en niet zomaar gaan rondrijden in een haven of zo.

op PF.nl staan er ook zeer mooie in tunnels (ik denk aan de commentaren te lezen mss zelfs een fietserstunnel…

Alvast bedankt!

gr,
      J

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • vind ik ook wel leuk! Heb eindelijk de 914/6 en nog geen mooie foto. Alst zo ver is laat maar weten 😛

wordt leuk!
          Ik heb een aantal (veel) schrijffouten uit mijn vorige post gehaald zodat hij leesbaar wordt 🙂 )

Als ik kan ben ik er ook bij 😉

Deal !

Wanneer ik deze lente-zomer naar ginder ga, zal ik zeker een topic starten.

Eerst moet mijn P terug gekuist worden (de Porsche op Pasen) heeft modder achtergelaten 🙂 ) )
                dan de lenzen gecleaned, de batterijen opgeladen, de geheugenkaart klaar
                en dan vanaf ze goed weer voorspellen en het past -> gaan we ervoor 🙂 )

ik ook , zie da wel zitten 😆

Als jullie de haven van Gent doen, wil ik mee !

Greets,
                    Rufie.

@TomTurbo: Ben van Uitbergen (Deelgemeente van Berlare) dus niet zo heel ver 🙂 )

@Svenneke
                      : zal ik zeker doen, wanneer het weer eens wat beter is 🙂 ) moet er wel bijzeggen dat dat meestal last-minute is…

laat maar weten wanneer ge in de gentse haven gaat
                        zet ik de mijne ernaast kwestie van het scherm te vullen
                        😀
                        s.

hey JoeBar_s2
                          ik kan je missch helpen met da kapelletje,ik ben van liedekerke en ben een aantal jaar met de trein naar aalst naar school geweest.
                          als je me wat meer info kan geven wil ik wel eens gaan rondtoeren en misschien vind ik het wel 😉
                          ben jij uit de buurt?
                          mvg tom

ook fijn 🙂 )

Kolenmijn Zolder

Thanx.
                                Die constructies zijn volgens mij van ver herkenbaar om er naartoe te rijden 🙂 )
                                ziet er we zeer leuk uit

Ik heb een paar jaar geleden een vette locatie gevonden in Stokkem .
                                  Velen hier hebben ze ook mogen leren kennen tijdens mijn Herfstrit

@911-lover Alles is welkom:
                                    dan maken we een daguitstapje van, moet binnenkort toch nog eens naar Paal kan ik evengoed met de P rijden 🙂 )
                                    en naar Millen moet ik deze zomer ook nog naartoe 🙂 )

zal daar wel allemaal in de buurt zijn? hoop ik 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.