foto upload problemen

Home Forum Porscheforum mededelingen foto upload problemen

• Maker
    Discussie
  • Vandaag ben ik nog eens op zoek geweest naar de foto upload problemen, ik heb de bewuste plugin’s geherinstalleerd, enkele testen gedaan, en geen probleem ondervonden, maar dat wil nog niets zeggen, als jullie een probleem tegen komen gelieve hier dan in een zo duidelijk mogelijke beschrijving te melden wat je ervaart of wat het probleem is. :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • en nu maar hopen dat we niet binnen de kortste keren ruimtegebrek hebben 😉

Wil ook wel eens proberen , test

i029.JPG

Ja en het is gelukt , :salut: dank om dit op te lossen zodat we weer foto’s kunnen posten .

image.jpeg

Yes :happydance: :happydance: :happydance: kan weer foto’s posten :up: :up: :up:

Test
              foto2-1.JPG

All hail to Mc Klusky, Remember his name :respect2: :respect2:

…. Deepee… vroeger was alles beter he :happy:

Maar, de “wide bodies” maken nu ook kans in ons favoriete topic!!!

Oesje, nu heb ik geen excuus meer om schaars geklede dames te posten want hun winterwarm tekstiel gaat nu probleemloos mee door de optic fiber :happy:

image-2-3-4-5-6.jpeg

Zelfs bij mij…
                      Bedankt David!

TEST
                        DSC02069.JPG

DSC02070.JPG

HET WERKT HET WERKT :respect2: :respect2: :respect2: :up: :up: :up: :first: :first: :first:

J

Gelukt!

J

Test
                            image-2.jpeg

J

Test

Attachments:
                              • image.jpeg

Paneelporscheliving-2.jpg

6,6 mb zou dit lukken ?

[quote=”deepee” post=227245]het heeft volgens mij eerder met de bestandsgrootte te maken dan met de extensie, eens je aan de ondergrens van 1,5 Mb komt lukt het met geen enkel OS noch browser,[/quote] De limiet staat thans ingesteld op 8mb….
                                  (edit)
                                  kunnen jullie nog eens testen ? wel eerst refreshen, ik denk dat ik het gevonden heb !

katedaverufmetlensflare.jpg

deze foto is groter en dat lukt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.