Foto’s originele Porsches gezocht voor nieuwe Porschesite

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Foto’s originele Porsches gezocht voor nieuwe Porschesite

• Maker
    Discussie
  • Hi,

voor een nieuwe website die in opbouw is ben ik op zoek naar foto’s van originele Porsches.

Het is de bedoeling om alle mogelijke Porsches die ooit hebben bestaan te catalogeren met een beetje interessante info en uiteraard foto’s. Kortweg dus de geschiedenis van Porsche weergeven aan de hand van foto’s. Weinig text en veel eyecandy.

WAAROM PLUK IK ZE NIET ZO VAN HET NET? Omdat ik graag de toestemming zou hebben van de eventuele eigenaars zodat er later geen problemen bestaan.

Ken je iemand of heb je zelf foto’s stuur ze gerust op.

Graag zou ik ontvangen:

– Foto(s)
    Buitenkant: zijdelings, frontaal en van achter
    Interieur: zoals je zelf wilt maar vanuit de bestuurder lijkt me het meest ideaal
    – Type & Bouwjaar

mail@dennisfreni.be

WEBSITE: http://porsche.dennisfreni.be

P.S. De website is zeker niet commercieel bedoeld, dus voor zowel de inzender van de foto’s als ik valt er niets mee te verdienen. Ikzelf ben een webdesigner met een grote passie voor Porsche vandaar combinatie van mijn 2 hobby’s in 1 website!

Hopelijk zien jullie het als een eer, want als iemand een bepaald type gaat opzoeken dan zien ze jouw PORSCHE die dat bepaalde type vertegenwoordigt!

Groetjes Dennis

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • ik fotografeer graag,

maar ik ben niet die Dennis die jij waarschijnlijk bedoelt.

Alvast bedankt voor de hartelijke welkomst 🙂 )

Dennis

Welkom hier Dennis .
        Ben jij de Dennis die graag fotografeert en die van Grote Broghel , Bocholt of die omstreken is ❓

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.