Foto’s Porsche meeting Lublin (Polen) 2006

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Foto’s Porsche meeting Lublin (Polen) 2006

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”mark986″:2d3ifqa7]in september zit ik in oostenrijk, is ni zover van elkaar zeker?[/quote]

580 Km vanuit Wenen, maar wel niet veel autostrade 8)

Anoniem

in september zit ik in oostenrijk, is ni zover van elkaar zeker?

Zeer leuke reportage.
          Ikzelf ben nog nooit in de voormalige Oostbloklanden geweest. Wie weet komt het er toch eens van (als mijn angst een beetje weg is voor overvallen en criminaliteit)

mooie foto’s.

[quote=”Bozz951″:1moi5rzu]Kan geregeld worden, een weekendje uit en een meet en greet met de Poolse Porsche Club 🙂 P P P P [/quote]

what-a-f….. 360 km……..WALHALLA………….. 😀 D D D lol: 😉
              jongens, waar wachten we op??

Kan geregeld worden, een weekendje uit en een meet en greet met de Poolse Porsche Club 🙂 P P P P

bedrijfje?? zeg maar bedrijf…. 8)

jullie staan toch wel vaker in “Opgezet”??
                  verklaart ook de Renault natuurlijk…
                  lijkt me ook geen normaal wagentje trouwens…

één wat veel schoon vrouwvolk trekt….. 😉

Succes gewenst en misschien moeten we maar ns een forum rit organiseren naar jou????? 😀 D lol:

Werk?? k’ben aan het rentenieren 😀
                    😯 Nee hoor grapje 😀

Men bedrijfje verzorgt de Europeese verkoop, promotie en marketing van aftermarket auto-onderdelen ( http://www.carzonespecials.com ) en dat gebeurt voornamelijk via internet.
                    Klanten bezoeken kan vanuit ieder Europees land dus het speelt eigenlijk geen rol waar men “Headquarter” is gevestigd.

Grootste probleem (en kosten) is telkens alle voertuigen uitvoeren en weer invoeren bij elke verhuis 😕

[quote=”Bozz951″:2w1tfqz7]Niet voorgoed geemigreerd maar wel voorgoed weg uit het (klote) belgenlandje, heb eerst 5 jaar in Portugal gewoond en nu reeds 4 jaar in Polen. Hoop van binnen een jaartje voor 5 jaar naar Spanje te gaan. Men plan is om elke 5 jaar naar een ander land te gaan wonen 8) en men pensioen will ik in Brazilie doorbrengen[/quote]

howly F………… 😯 knap!!! 😀
                      Hoe zit dat met werk dan?? makkelijk in Polen?

Idd heel wat 928,924 en 944 maar ook een GT3, en enkele 991 C2&C4, 911 3.2, 993, 996, 968, boxter enz…

De meeting was van de officieele Porsche Klub Polen en bestond uit tijdrijden op 2 parcours met instructeur begeleiding op een afgesloten vliegveld. Eerste parcour heel technisch en kort met maximum geklokte snelheid van 140 Km/u en de tweede was met meer lange rechte stukken met max van 220 Km/u.

Niet te verwonderen dat de GT3 (weer) de snelste tijd had 😕 Ik zelf had de beste tijd van de 944 Turbo klasse 8)

Niet voorgoed geemigreerd maar wel voorgoed weg uit het (klote) belgenlandje, heb eerst 5 jaar in Portugal gewoond en nu reeds 4 jaar in Polen. Hoop van binnen een jaartje voor 5 jaar naar Spanje te gaan. Men plan is om elke 5 jaar naar een ander land te gaan wonen 8) en men pensioen will ik in Brazilie doorbrengen

leuke meeting lijkt me, forumrit?? 😉 heel wat 944-968-928…911 minder of zie ik dat verkeerd…
                          de 944 cabrio-te koop-waar hier laatst sprake van was, was ook aanwezig? staat er ene op een foto, ziet er wel errug goed uit….
                          idd mooie wagen(-s) -leuke brulpijp onder de 928 trouwens- mooie vrouwtjes, mooi circuit, ….kortom…wat moet een man nog meer 😀 D D

wat doe je daar eigenlijk?? tijdelijk, geëmigreerd?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.