foto’s van autostrade

Home Forum Porsche Talk foto’s van autostrade

• Maker
    Discussie

• cabrio ’87
    Deelnemer

http://pascalpierart.free.fr/HTML/start.htm

ik ben deze week gefotografeerd op de autostrade in frankrijk!
      leuke foto’s en misschien staat iemand van jullie er ook wel tussen ,lees en sta versteld.(ik was het toch) 😯 😮

door de POCA sticker op de voorruit hebben ze de foto naar onze site doorgestuurd! 8)

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Zie ze stralen … 😆 😉

en dan nog toegezonden krijgen ,anders weet je zoiets nooit!

Ik zet er hem eerstdaag op Erwin!
            Wel straf eigenlijk hé. Je rijdt eens door Frankrijk en je wordt er gespot en haarscherp op de gevoelige plaat vastgelegd. Is echt wel een superfoto vind ik … 8)

[quote=”cabrio’87”:eu817rq4]ik ben op mijnen teen getrapt , ik sta er precies niet tussen!
              De datum moet 23/06/06 geweest zijn…….?[/quote]

Troost je, ik heb net een brief aangekregen met de melding dat ze van mij ook een foto genomen hebben…op de openbare weg in Borsbeek…
              Foto zat er zelfs niet bij, enkel tekst met een prijskaartje 😡

Pascal ,krijg jij die foto hier op de site,je mag !! 🙂

ik ben op mijnen teen getrapt , ik sta er precies niet tussen!
                  De datum moet 23/06/06 geweest zijn…….?

‘k zal eens mee zoeken , ik heb de foto en site toegezonden gekregen via onze POCA site.

Neen want ‘t is nen donkerblauwe van ‘cabrio87’ …
                      Ik vind er hem ook nie op 😕

[quote=”jack-in-the-box”:3rvw4txt]de rode 3.2 cabrio 🙄 ❓ [/quote]

Die RHD ?

de rode 3.2 cabrio 🙄 ❓

En waar sta jij ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.