Fotoverslag : Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Fotoverslag : Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie

• Guy

Man, man, man … wat een Porsches daar in Francorchamps 😉
      Hieronder enkele sfeerbeelden …
      De volledige reportage vind je >> HIER <<

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Helemaal geen reden om in dit geval argwaan te krijgen…

Zoals ik al zei is hij eerst opnieuw van eigenaar veranderd omdat de eigenaar in een echtscheiding zat. Daarna is hij nog een paar keer veranderd omdat de eigenaars zo weg waren van het Porsche rijden dat ze wel wat meer geld er tegen aan wilden gooien en dus veel recentere types gekocht hebben. Ik heb zelf met de auto gereden en kan je garanderen dat hij heel goed is. De huidige eigenaar heeft er al 3000km mee gereden op een maand tijd, hij heeft niks dan positieve reacties op de wagen en de rijeigenschappen.

Ben ik de enigste die argwaan krijgt als een wagen in zo’n korte periode zo dikwijls van eigenaar verandert ?

ja blijkbaar , vind het toch wel straf 4 keer in 2 jaar er zijn er die zo veel van onderbroek niet veranderen 😛

Heb zo de indruk dat sommige wagens sneller van partner wisselen dan een blondine 😛

[quote=”sunshine”:1bh1mdvb]nee Luke denk het niet gaat over die cobalt bleu turbolook geen echte Wtl
                maar wel mooi
                spijtig dat je de pollyester door de kleur van de achter vleugels komt je zie duidelijk de lijn van de achtervleugel verbreders[/quote]

Klopt inderdaad.
                Ik heb de wagen 2 jaar geleden gekocht, toen zag je er niks aan.
                Ondertussen is de wagen al een keer of 4 van eigenaar veranderd. (eerste heeft hem terug verkocht wegens echtscheiding, andere keren kocht de eigenaar een recenter type)
                De nieuwe eigenaar is nu toevallig terug bij mij terecht gekomen…

dat is mijn grootst probleem niet zo veel ervoor een 20 plaatsen wel er naast op 50 meter
                  maar wel een grote zaal voor 60 a 70 man boven 😀 D D

[quote=”sunshine”:3f0tu90d]ik heb een horeca zaak ( restaurant in Ottignies) Luke[/quote]

kijk kijk, mss ns leuk voor een forum uitstap??? 😯 😀 8)
                    grote parking voor de zaak?? 😀 wink:

nee Luke denk het niet gaat over die cobalt bleu turbolook geen echte Wtl
                      maar wel mooi
                      spijtig dat je de pollyester door de kleur van de achter vleugels komt je zie duidelijk de lijn van de achtervleugel verbreders
                      😳
                      ik heb een horeca zaak ( restaurant in Ottignies) Luke

[quote=”sunshine”:3ka5awfe]over de welke heb je het Johan?[/quote]

denk dat ie het over die van jou heeft…. 😉
                        kopieer die link maar, komt er een kobaltblauwe 911 cabrio tevoorschijn….

btw wat doe jij voor de kost?

over de welke heb je het Johan?

ja mannen op dat moment vergeet ik toch wat ik hem betaal 😀 D D

en heb juist een grrote controle achter de rug en die man heeft het toch goed gedaan 😀 D D

[quote=”Luke”:8s7kc489]leuke boekhouder met grote garage heb jij,
                            mag de mijne ook wel ns doen
                            voor hetgeen ik hem elke maand moet betalen 8) [/quote]

Ik dacht net hetzelfde , al moet ik elke 3 maanden betalen 😉

Komt nog van bij mij, heeft wel onlangs de velgen verandert… was 2 weken geleden nog hier voor spoorverbreders om die nieuwe velgen te kunnen plaatsen…

[quote=”sunshine”:21y3a9gv]hier mijn foto’s en video’s 😉

http://picasaweb.google.fr/bertdidier

heb echt twee machtige dagen gehad
                                dacht er kunnen te zijn met mijn cabrio ,
                                uiteindelijk heb ik hem nog niet zal nog 14 dagen duren vorrige eigenaar is een beetje trraag 👿
                                maar mijnboekhouder heeft er 8 en heeft mij zijn 997 geleent hij was zelf met zijn 993 turbo S machtige wagen heb er ook mee gereden 😀 D D
                                en daarna nog een half uurtje op circuit kunnen rijden met de 997 super 8)
                                echt de maxxxxxxxxxxxx[/quote]

leuke boekhouder met grote garage heb jij,
                                mag de mijne ook wel ns doen
                                voor hetgeen ik hem elke maand moet betalen 8)

hier mijn foto’s en video’s 😉

http://picasaweb.google.fr/bertdidier

heb echt twee machtige dagen gehad
                                  dacht er kunnen te zijn met mijn cabrio ,
                                  uiteindelijk heb ik hem nog niet zal nog 14 dagen duren vorrige eigenaar is een beetje trraag 👿
                                  maar mijnboekhouder heeft er 8 en heeft mij zijn 997 geleent hij was zelf met zijn 993 turbo S machtige wagen heb er ook mee gereden 😀 D D
                                  en daarna nog een half uurtje op circuit kunnen rijden met de 997 super 8)
                                  echt de maxxxxxxxxxxxx

Leuke foto’s. Ik ben de mijne nog volop aan het uploaden (zijn er een paar 100 van de afgelopen 3 dagen).
                                    Als ze er zijn zal ik ze in het juiste rubriekje zetten (bij uitstappen) en de link hierbij zetten 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.