fuchs velgen voor porqche 911 sc bouwjaar 82

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 fuchs velgen voor porqche 911 sc bouwjaar 82

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand ervaring met namaak fuchs velgen ….ik heb originele 15 duim fuchsen maar zou er willen kopen 16 duim voor mijn porsche 911 sc bwj 82 …
    Welk merk is goed van kwaliteit in namaak?
    En welke inchmaat velg en welke banden maten zitten hier origineel op (beste omstandigheden rijgedrag)

Taaf

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Niet twijfelen voor die prijs zou ik zeggen. :driver:

bij de noorderburen staat een set 17 inch imitatie met banden @ 875 €

Een heel nette complete set 17 Fuchs (imi) velgen incl originele naafdoppen!
        Set komt van een 911 3.2 en past dus ook op een SC.
        Eén achtervelg heeft een kleine beschadiging aan de rand en laat (nauwelijks zichtbaar) de blanke lak beetje los.
        Zowel de voor als achterbanden hebben ruim profiel (achter zelfs als nieuw) om lang plezier van te hebben.
        Banden zijn Bridgestone Potenzas

Past perfect met spacerke nochtans

J

16×8 951 Fuchs passen ook onder een 911 aan de voorkant.
            Je zou dan 8 (951) vooraan en 9 duims (911) Fuchs kunnen gebruiken als je echt zo breed mogelijk wil gaan..

951 Fuchs achteraan op een 911 wordt weinig gedaan, denk ik.

@DST: ik wil je commerce niet verkloten maar onder een 911 horen 911 Fuchsen en geen 944 Fuchsen. Ook zijn de ET waardes anders.

Voor de 944 bezitters zou ik zeggen, kopen, want er gaat niets boven Fuchs! :happydance: :happydance:

Had ik wel verwacht, alleen zo snel ni :coolness:

En gezien ik tot daarnet niet van plan was ze te verkopen, had ik zo direct geen idee
                Ik bied ze hier maar ff aan om Taaf te behoeden voor zware namaak want dat rijdt voor geen meter :engeltje:

Spijtig genoeg vind ik nergens zo’n set op internet, enkel deze rommel

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/3-porsche-7×16-fuchsfelge-fuer-944-turbo/853804585-223-421

Maar dat zijn enkel 3 voorste in niet al te beste staat

Achterste in 8J heb ik apart wel gevonden.
                Staat lijkt mij wel zeer goed, doch geen deksels

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/treebay-ad.html?id=v1%7C162988367780%7C0

Los uit de pols zou ik zeggen richt-vraag prijs 2.400 euro ?

PS: Banden zijn 205/55/16 en 225/50/16

ze gaan hier sffs met een richt- vraagprijs om je oren slaan DST :salut:

Ik heb hier nog een stel 16″ Fuchsen liggen in 7&8J

Deze zijn inderdaad verderlicht

Capture.JPG

Het zijn nu wel de 951-nummers; doch zal wel lukken op een SC.
                    In feite komen ze onderuit een F-model met SC spatborden.

Ze zijn zeker zo bruikbaar, doch om echt perfect te zijn moeten ze herdaan worden (toch voor een 951 want dan zijn de harten normaal zwart, ni?)

IMG_3781.JPG

IMG_3783.JPG

Banden zijn redelijk recent en goed voor zover ik mij herinner.

Ik had ze gekocht voor mijn 944 Turbo (951) doch heb er nog 2 andere set voor, ze mogen dus weg.
                    Maw indien interesse laat maar iets weten.

[quote=”taaf” post=266034]Beste bedankt voor de link …heb jij ervaring met deze firma ..wat zou dit kosten 4 velgen in 16 inch inclusief verzending.

Zijn dit goede kwaliteit vekgen

De pond prijs hoeveel zoyden deze kosten in eur
                      Bij van kessel kun je deze blijkbaar ook verkrijgen
                      Greetz[/quote]

Heb er ooit 17′ Fuchsen gekocht. Goede service en kwaliteit maar driemaal zo zwaar als “the real thing”.
                      Pond kan je omrekenen, (pond staat laag)
                      Prijs en verzending kan je hen vragen.

Mijn advies, als je voor replica gaat, kies dan voor de 17’ers.

Nog beter advies, koop echte Fuchsen. OK, ze zijn moeilijker te vinden, vooral in 7 en 8J/16, en helemaal het summum zijn de 7 en 9J/16 maar deze zijn zeldzamer dan een in het wild levende witte neushoorn en zijn hun gewicht in goud waard.

Maxilite is ook kwaliteit maar dat zie je natuurlijk ook aan de prijs.

Of…, nieuw bestellen maar dan kan je jaren wachten want ze zijn te koop maar ze hebben ze niet. :think:
                      https://www.classicshop.porsche.com/pcos/zentralseite/911-g/baujahr-1984-1989/raeder-bremsen/

Zwitsers fabrikaat: Maxilite

Beste bedankt voor de link …heb jij ervaring met deze firma ..wat zou dit kosten 4 velgen in 16 inch inclusief verzending.

Zijn dit goede kwaliteit vekgen

De pond prijs hoeveel zoyden deze kosten in eur
                          Bij van kessel kun je deze blijkbaar ook verkrijgen
                          Greetz

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.