Fuchsen restylen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Fuchsen restylen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben een beetje uitgekeken op mijn replica 17″ Fuchsen en zou een ander design willen, namelijk de classic look zoals op bijgevoegde foto.
    Is het interessant om dit ergens te laten doen met mijn velgen of zou het beter zijn om de mijne te verkopen en gewoon zo’n nieuw setje te bestellen?

Zo zijn ze nu

20140725_143543-kopie.jpg

En zou ze zo misschien willen

548A017lr.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”bladerunner” post=177063]

Weet iemand een adresje om ze te laten ontkleuren en polieren zoals op foto? En de luiaard in mezelf vraagt dan adresjes in de buurt van de Kempen. :sleep:[/quote]

In kapellen zit er iemand die veel werkt voor Ferrari en zo… heeft eens een krom wiel van mijn speedline’s herstelt gepolierd en terug gespoten (daar zag je niks meer van)
      Koste 190 euro voor alles (zijn wel de echte driedelige hé, dus alles uiteen en terug ineen)
      Ik zoek het adres of telefoonnummer effe op

J

Blade,

Ontlakken doe je best chemisch. Ik heb een keer Fuchs velgen laten ontlakken bij Thermoclean in Heusden zolder. Was toen 100€ voor de vier.
        Voor het lakken en polijsten zal je wel meer kwijt zijn.
        Informeer eens bij Puc polish in lanaken ( niet echt dichtbij)
        (https://www.facebook.com/pucpolish)
        Levert goed werk, maar is niet goedkoop. En waar je bij hem heeeel duidelijk over moet zijn is de levertijd!
        Het durft nogal eens lang duren dus maak daarover zeker duidelijke afspraken als je hem aanneemt.

700 USD per velg is toch niet abnormaal denk ik. Dat is 2100 euro voor een set van 4. Ik zie velgen passeren van 3000 euro…..

Kijk eens op het volkswagen forum http://www.flat4free.be
          Hier zijn verschillende topics gepasseerd van mensen die hun fuchs replicas gedetailled hebben. Kan nuttig zijn voor u.
          Een leuk doe het zelf jobke voor de regenachtige zondagmiddagen :relaxman:

Hier foto van de velgen van de turbo.
            Vooraan 9″ achteraan 11″ breed, waren 17 “.
            RSR look *luv

Attachments:
            • Porschezuffenhaus002.jpg

@stijnG, de originele 16″ Fuchsen liggen netjes in de kelder, die komen er later wel weer eens terug op. En velgen van 700 USD per stuk, “No way José”, zelfs niet als ze van ene Magnus Walker komen. 😉

@DeePee
              , geen idee van et waarden, maar de replica’s sluiten mooi aan met de kas zonder spacers.

@Mush, ik heb ze ooit op de William zijn P gezien maar dat waren er toch ander, vooral breder voor het Turbomodel.

Weet iemand een adresje om ze te laten ontkleuren en polieren zoals op foto? En de luiaard in mezelf vraagt dan adresjes in de buurt van de Kempen. :sleep:

[quote=”bladerunner” post=176985]

En zou ze zo misschien willen

[/quote]
                Strikt bekeken kan je de jouwe er zo laten uitzien. Als William nog eens ergens een foto van zijn 911 Turbo kan opduikelen… Daar stonden er zo’n op (iirc) :up:

check de link in mijn vorige antwoord, voor kleuren, prijzen en maten (idd tot 18″)

ik vind ze mooi! Zeker de combo met dat goud/brons.

Die van Magnus zijn vanaf 15” , per maat groter betaal je 50$ per velg extra, gaan tot 18” als ik mij niet vergis.

Ive

Vind die replica’s wel super staan in combinatie met de kleur.
                      Die magnus velgen vind ik ook super, maar dacht dat die enkel in 15″ te krijgen zijn.

Url

Zoek een set 17″ Linea Corse Fuchs RSR finish!

De topicstarter was naar eigen zeggen wat uitgekeken op het design van de fuchsen, daarom dat ik met een modern alternatief afkwam….met een vette knipoog naar de originals. 😆
                          Mocht het mijn oldie P zijn, dan smeet ik er ook originele fuchsen onder.

dan zit je qua prijs niet ver meer af van het echte spul en dan zou ik niet meer twijfelen.
                            alleen zijn de ET’s van de originele 17″ fuchsen allemaal rond de 55 en ga je met spacers moeten werken.
                            welke ET’s hebben jouw replicas nu bladerunner?

magnus walker heeft in samenwerking met fifteen 52, een nieuwe velg op de markt gebracht. Gebaseerd op de fuchs wielen.

untitled.908.jpg

meer info:
                              http://www.52outlaw.com/order/

prijs: net geen 700 USD per velg.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.