gaan we naartoe in 2013

Home Forum Porsche Uitstappen gaan we naartoe in 2013

• Maker
    Discussie

• Jürgen
    Deelnemer

Volgende data heb ik alvast in m’n agenda genoteerd:

19/1 dreamcars autosalon;
      16/2 Flanders Collection Cars – Gent;
      2/3 Classic salon – Antwerpen;
      28/4 Porsche Scene Live treffen – Best;
      18/5 Porsche Francorchamps

Laat maar weten wat ik nog heb vergeten…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • 22-23 juni naar de 24 H van Le mans. Reeds van de donderdag met de vele engelse petrolheads van Calais in kolone naar Le mans. 2 jaar geleden voor de eerste keer geweest en ik moet zeggen dit is zeker een aanrader :first: .

Dan is het de bedoeling van hier en daar een ritje mee te pakken :relaxman:

:sarcastisch
          Bij phpp software is dat misschien nog te doen, maar voor die Kunena zijn de mods niet lang genoeg naar school geweest hoor 😉
          ‘t Zal besproken worden op de volgende meeting ruzie :mrgreen: :happy:

Was er hier vroeger geen agenda ❓
            Misschien iets om aan te maken door een moderator 💡

Lijkt me een goed idee… :respect2:

[quote=”AnthonyS” post=115300]Beste P-liefhebbers,
                Misschien zou het makkelijk zijn om een overzicht te maken met alle ritten, chronologisch zonder al te veel andere opmerkingen en dergelijke zodat we allen snel kunnen zien welke dagen we moeten vrijhouden…[/quote]

De beheerder van dit forum zou de kalender functie in kunnen schakelen – zodat de ritten daar geplaatst kunnen worden ..

Is MI nog overzichtelijker en makkelijker dan een topic dat bijgehouden en ge-edit dient te worden 💡

+1 :respect2: :applaus:

Beste P-liefhebbers,
                    Misschien zou het makkelijk zijn om een overzicht te maken met alle ritten, chronologisch zonder al te veel andere opmerkingen en dergelijke zodat we allen snel kunnen zien welke dagen we moeten vrijhouden…
                    Laat het ‘AGENDA – 2013’ heten ofzo. Beetje zoals dat overzicht van de forumleden per provincie. Kort en bondig.

Voor de rest, iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

rufie
                      schrijf mij maar in voor de miss coast
                      de mijne van 2012 heeft gewonnen

wat anders in die schieke bak van mij :relaxman:

3 tot 5 Mei – De “Porsche Only” kastelen-rit door België en Luxembourg :driver:

… daarna: op 10 Mei – Tunnelchallenge Amsterdam

.. en op 23 Juni – Tunnelchallenge Brussel

.. en op 6 September – Tunnelchallenge Rotterdam

— daarnaast moet ik even kijken of ik nog tijd heb voor de andere leuke evenementen 😉

En wij worden ouder en lelijker (ale sommigen toch) :relaxman: :happy:

Laat de missen maar komen we zullen er weer bij zijn natuurlijk (4de maal )

m110.JPG

En ze worden elk jaar mooier (allee sommige toch )

Wel als het past in agenda doe ik met veel plezier mee aan miss coast.

Ik wil eindelijk v h dilemma af of Porsche nu geschreven wordt met “d” of “dt” 😀

Rufie ,ik ben opnieuw kandidaat om de missen rond te rijden . 😉
                                We hebben serieus wat gelachen met onze “misjes” . :happy:

Heb deze week bevestiging gekregen voor Miss Coast 2013. Zal opnieuw een zaterdag in juli zijn. Precieze dag is er nog niet.

Verder plannen we een grote trip van 7 dagen in september 2013. Waarschijnlijk vertrek 14 september. Route ligt nog niet helemaal vast.

Voor de mensen die niet weten wat er te doen is op 18 mei ,De Porsche Days te Franchorchamps .
                                    De Porsche days gaan door op 17 ,18 ,19 mei .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.