garage ats nijvel ok ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 garage ats nijvel ok ?

• Maker
    Discussie

• dert
    Deelnemer

hallo iedereen, ik zou me 996 willen kopen. ik heb er eentje gevonden van 2003 met 120d km. probleem is dat verkoper geen platen meer heeft om te keuren, prijs is daar ook naar. vorige keuring was ok en auto heeft volgens boekje laatste 2 onderhoudjes gehad bij ats uit nijvel. is dit degelijke garage? blijkbaar geen echte porsche dealer .

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • :mrgreen: 5 mods en niemand die googelt op ATS :popcorn:

😆 perfect; een nieuwe liefhebber erbij.
          welkom hier, geniet van de raad en liefhebbers hier.
          let wel op, je start met een zalige 996 maar zal vlug een 964 en 912 erbij willen maar dat komt bij de ziekte, zou zeggen enjoy the chase

ik denk niet dat de eigenaar ginds vlaams forum volgt 😉 .
            ik ben gewoon man van middelbare leeftijd die zichzelf cadeau wil doen, of noemen ze dat nu midlife crisis … ?
            ik ken wel iets van autotechniek, en ik denk dat bij auto zoals 996 het zeer belangrijk is dat oh volgen de regels gedaan is door iem. met specifieke kennis …

[quote=”PatrickB” post=118988]

is gewoon de eigenaar van ats die even komt polsen :what: :think:

Welkom op dit forum . :up:
                Stel je nu even voor in een nieuwe topic stel jezelf voor .Is iets beleefder dan met de deur in huis te vallen 😉 😉

Gewoon binnenste buiten draaien die handel, handelaars zeggen veel…
                  Och ja…welkom hier, en had jij je eigen al voorgesteld met een woordje uitleg over jezelf, hobby’s… want daar zijn we hier verkikkerd op 😀

[quote=”dert” post=118983] vorige keuring was ok [/quote]

Daar zou ik me niet te veel van aantrekken – of die moet van een aantal weken geleden zijn 💡

PB

🙄 🙄 🙄 🙄 🙄

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.