Garage verven,uw mening graag!

Home Forum Zeverhoekje Garage verven,uw mening graag!

• Maker
    Discussie
  • snel snel met paint iets in mekaar geboxt
    wat denken jullie?

ideën en tips ZEKER welkom,dus hou u niet in :first:

Gulf thema (heb schrik dat ik dit zeer snel moe ga zijn)
    [IMG]http://i45.tinypic.com/2n3vpg.png[/IMG]

Porsche thema (hier schrik dat t zwart ruimte enorm gaat verkleinen)

[IMG]http://i46.tinypic.com/sevsl3.png[/IMG]

VW motorsport thema (de vrouw die zegt dat ik posters van Tommy Hillfiger kan ophangen dan)

[IMG]http://i48.tinypic.com/a4oqib.png[/IMG]

Spuw uw gal maar uit :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Mooie slaapplaats voor de P :applaus:
      costa

:respekt: Knap!!

Mijn garage is eindelijk zo goed als klaar :up:
          image_2014-04-12.jpg

image_2014-04-12-2.jpg

Leuk idee voor in mijn volgende woning (waarschijnlijk eind dit jaar of begin volgend jaar).
            Die is dan eigendom , dus dan loont dat :relaxman:

tedju 👿

[quote=”RS” post=103048][quote=”beltar” post=102965]Ik moet na het verlof ook aan het schilderen in mijn p-garage.[/quote]

P-garage, aha goed nieuws!!![/quote]

Niet wat ge denkt… Garage voor de R8 en… de 40 mini-p’s op schaal 1/18

[quote=”beltar” post=102965]Ik moet na het verlof ook aan het schilderen in mijn p-garage.[/quote]

P-garage, aha goed nieuws!!!

Mooi Kristof,
                    Funny, de foto’s komen !

Komt Heel goed . :applaus:
                      We waren gisteren in het V8 hotel aan het Meilenwerk gebouw te Stuttgart .
                      Uitzonderlijk kon het hotel bezocht worden ,elke kamer is ingericht in het thema van een wagen .
                      Ik heb heel wat foto’ s genomen met het toestel van Jol178 .
                      Jol als je tijd hebt post hier eens wat foto’s aub .

Ik zou ook piepschuim bebruiken, je kan dan de dikte van de letters kiezen en deze eenvoudig uitsnijden met een gloeidraad en daarna rood spuiten. Als je deze dan met korte afstandshouders tegen de muur bevestigd krijg je nog een mooi schaduwefect. :first: :first:

Mooi werk man 😯

Zag een tijdje terug iemand op het forum met Porsche letters in piepschuim rood, was ook wel knap moet ik zeggen en mogelijk iets voor jouw garage?

Hoe ga je het P-logo aanbrengen?
                            Ik moet na het verlof ook aan het schilderen in mijn p-garage.

BTW heeft iemand soms nog een poster (orig porsche) van een 993 cab?
                            Je zou me er een groot plezier mee doen.

:first:
                              Goed bezig!!! 🙂

PB

Moet je wel de kanten v/d mdf bewerken, zodat ze mooi glad zijn
                                én geen 100 liter verf opzuigen voor ze verzadigd zijn. :happy:

Ziet er mooi uit :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.