Gardameer

Home Forum Zeverhoekje Gardameer

• Maker
    Discussie
  • Ben net terug van een weekje aan het Gardameer (sinds gisterenavond, brrrr wat is het hier koud!! 🙄 😥 ).
    Man man, wat ik daar allemaal gespot heb!
    Zowat de hele recente Porschegeschiedenis was er te zien met als absoluut hoogtepunt een Duitse Carrera GT in’t wild!
    En de 997 verkoopt ook in Italie goed heb ik gemerkt 😉

Maar toch post ik hier een fototje van het speciaalste wagentje dat ik tegenkwam, hier zelfs nog niet te krijgen! De nieuwe Fiat 500 😉

Groetjes,

SidewindR.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • blijft hoe dan ook straf dat dit kleine bakje liefst 5 NCAP-sterren in de wacht sleepte bij de crashtesten…. 😯 terwijl de nieuwe BMW 5 met grote schaamte diende af te druipen met 4 sterren!! 😯

De veiligheid van die kleine wagentjes is niet meer te vergelijken met vroeger, in positieve zin gelukkig!! (en ik kan het helaas weten; ben als kind van 5 jaar als medepassagier door de voorruit gegaan in een voorganger van dit wagentje… en mijn gezicht zal er voor de rest van mijn leven de sporen van dragen… Hetzelfde ongeval nu zou mij veel leed bespaard hebben… misschien 😕 )

Koen, in Italie is hij al ff te koop, maar de vraag is er blijkbaar zo groot dat ze andere landen wat uitgesteld hebben…
        Veel meer weet ik er ook niet van hoor maar ‘k heb dat eens gelezen op auto55.be 😉

‘k Vind het in ieder geval een mooie re-incarnatie!

Groetjes,

Olav.

😀 D D D D D D D

Ik wist dat die ging komen , maar nog niet dat die al rond reed.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.