Geen sex en Palm

Home Forum Zeverhoekje Geen sex en Palm

• Maker
    Discussie

• Wim

Even afgesplitst van Geert zijn draadje, want dit gaat totaal niet over Porsche. 😆

Planning is om morgen te gaan, en ziet er dan wat beter uit.
      In Nederland stond maar liefst meer dan 1000km aan files. 😯

Bijkomend probleem was dat ik om 15.00 uur in het ziekenhuis moest zijn, en als je dan wat uren file hebt, gaat de tijd echt wringen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
      • blij u weer te zien :up:

:up: :up: :up: :up:

PB

Nog een paar weekjes rustig aan Wim,
            en dan kan je weer voor de palm gaan. :mrgreen:

Hey Wim, ook veel beterschap gewenst van mij, en hopelijk ben je snel terug de oude. Bedank Timo nog eens voor het schitterende werk aan de achterbumper van mijn Sc’tje. Groeten. Hugo.

Hopla, terug aan’t rond crossen Wim ??
                Beer van een vent !!
                Doe maar rustig aan.
                Nog véél beterschap

welkom terug Wim,

Content dat je vlot hersteld, toch wel nog een beetje rustig aan doen hé, beter wat trager en goed, dan vlug en vlug terug.

Content dat je terug bent, Musch heeft dringend :popcorn: nodig.

and enjoy the :drink:

Zojuist bericht ontvangen via andere media dat alles naar omstandigheden goed is. Hoogste tijd voor een kaartje. Da;s wel het minste dat een mens kan doen 💡

Hoop je snel weer te spreken Wim. Doe het eerst maar :lekker: rustig aan.

Beterschap makker !!

Veel beterschap gewenst, Wim !

Heeeeeee Wim, Beterschap man. :up:

Ik wens je een spoedig herstel Wim . Dat we snel nog ene mogen :drink: .

Sterkte! Ben vorig jaar ook onder het mes gemoeten… Er zijn leukere dingen.

Goed te horen dat alles naar omstandigheden oke is. Sterkte wim :up:

Naar omstandigheden is het goed met Wim en hij is weer thuis.
                                  Nu rust, rust, rust ❗

P.S. Hij reageert momenteel niet op mails e.d. Slikt veel medicatie, slaapt veel en is duf. Hij is gewoon niet online.

Veel sterkte Wim!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.