gekleurde voorruit ?

Home Forum Porsche Talk gekleurde voorruit ?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

ik ben al verschillende keren auto’s tegengekomen bij ons in de omgeving met een gekleurde voorruit, vanmiddag nog kruiste ik een nieuwe panamera met zo een gekleurde voorruit, je ziet zoal paars/groen/roze schakeringen en als je dichterbij komt zie je de chauffeur wel zitten in de auto, iemand enig idee wat dit is? een folie op de voorruit is verboden, dus moet het toch iets anders zijn neem ik aan…, iemand enig idee ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • @ Stijn, de voertuigen die ik onlangs gezien had hadden een fellere kleurenschakering dan jou voorbeeld, maar dat is misschien ook alweer hoe het zonlicht er op valt…:engeltje: :driver:

ok, had het nog maar bij enkele voertuigen gezien onlangs, was voor mij een nieuwigheid…:up: :up:

123

EDIT gevonden

Bestaat inderdaad al langer bij sommige merken :coolness:

is een originele optie van warmtewerend glas op de Panamera ‘Geräuschisoliertes und wärmedämmendes Verbundglas mit erhöhter Reflexion’. Dit is geen folie maar geeft wel een paarse schijn. Had het op een vorige daily BMW en het lijkt echt wel een roze voorruit als je het ziet. Maar het is perfect legaal ook in België

J

lijkt inderdaad wel een folie te zijn, blijkbaar in NL toegestaan, maar zal wel niet zo zijn in Belgie….:coolness:

123

polarized film? das zoals zonnebrillen die maar licht in 1 richting doorlaten.
                      Lijkt me niet toegestaan want werkt bepaalde politionele camera bewaking tegen…

Die traject controles flitsen op de neus voor een reden.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.