gelijkvormigheidsattest

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen gelijkvormigheidsattest

• Maker
    Discussie
  • op mijn gelijkvormigheidsattest staat bij type 911-AL-TL.
    Wat is de betekenis hiervan?
    Heb sinds vandaag een porsche 993 4s gekocht maar nu zie ik dat op het gelijkvormigheidsattest bij type niet de vermelding 4s staat.
    Wel dat hij van 1995 is en de eerste maal is ingeschreven in 1996
    wie heeft hier meer info over?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • bedankt voor de info

motorolie hoeft wss niet; remolie daarentegen om de 2 jaar wisselen, ook al is er geen mm met de auto gereden.

bedankt.

Ik ga toch een oliewissel en filter wissel laten doen bij porsche.
          de wagen heeft laatste jaren veel stil gestaan zo aan de kilometerstand op de carpas te zien.

Bijnens heeft een reputatie hoog te houden ,heeft alleen goeie boel ,ik denk wel dat je goed zit.
            proficiat ,geniet ervan

Hallo goodfellas,proficiat met je aankoop,ik heb dezelfde als de jouwe
              maar dan in het zwart zoals je kunt zien.
              Als ik die wagen van jou zie op foto ,dan denk ik dat je een goede en
              propere wagen gekocht heb,toch stel ik me da vraag waarom je zo weinig weet van die wagen ,en toch,zoals ik denk,veel moet neertellen voor zo een wagen…
              Grtz Pascal911

ja,ik ben heel zeker dat het mijn porscheke is.Zie het aan de oude nummerplaat op de foto. lichte steenslag in de pinker vooraan. 😀
                ik hoop dat ik er veel plezier mee ga hebben.

ja, dat is de auto van bijnens.Dezelfde als op de foto.
                  Wat een toeval.Is van Yvan geweest hé.
                  Ben blij dat te horen want ik was een beetje ongerust.
                  Johan,ik heb u de afgelopen maanden wat mailtjes verzonden dat ik op zoek was naar een 3,2 G50 maar toen ik de 993 4s zag staan bij Bijnens was ik verloren.
                  Wagen rijdt zalig.
                  Weet je nog wat de vraagprijs toen was?
                  Het zou fijn zijn als je aan de historiek zou kunnen geraken.

Groeten,

Dimitry

Ik heb de wagen begin van het jaar voor de toenmalige eigenaar te koop aangeboden. Ik had de wagen ook mee in Maastricht tijdens de beurs “Interclassics”

De wagen is 300% in orde en de historiek is volledig sluitend. Ik kan proberen via via aan een overzicht van de uitgevoerde werken te geraken maar ik kan niks beloven.

heb jij die grijze bij Bijnens in genk gekocht ?

gij precies niet hé zo aan uw aantal berichten te zien 🙂

hehehe… 😆

Dat weet ik ook niet ben nog maar pas nieuw hier 😀

…Klinkt mss stom,maar kvroeg me af wat die ‘karma’meter wil zeggen…
                              Grtz pascal911.

…Klinkt mss stom,maar kvroeg me af wat die ‘karma’meter wil zeggen…
                                Grtz pascal911.

Ik vond het ook vreemd.
                                  😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.