- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 december 2005 om 20:30
Hi,
Ik ben nieuw op dit forum (voorbije weekend kwam een jongensdroom uit 😀 ) en zit nu met een vraag over het importeren van een Porsche uit Nederland. Ik heb wat richtlijnen terug gevonden op deze site, maar heb de indruk dat er ofwel iets veranderd is, ofwel contacteer ik de verkeerde personen.
De Porsche 911 bj ’86 staat nog in Nederland -met exportkentekens-, en ik wou nu een afspraak maken bij D’Ieteren om een gelijkvormigheidsattest te verkrijgen.
Maar welke d’Ieteren moet ik daarvoor contacteren? Ik belde naar d’Ieteren Drogenbos op 02 371 79 11, die me verwees naar de d’Ieteren Drogenbos op de 02 371 79 79 en die zei dan dat ik hiervoor terecht kon op de “aggregatie dienst ❓ ” op 02 556 23 79 … en daar pakt niemand op ..En toen dacht ik .. heb nu genoeg van kastje naar muurtje gelopen .. effe aan een pro vragen. Weet er iemand raad? Dit lijkt me zo anders dan beschreven op deze site dat er misschien recent toch wel iets veranderd is. Wellicht heeft het iets te maken met “Europa” en is het nu nog eenvoudiger dan het al was …
Alvast bedankt voor reactie!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.