Geografische spreiding van de forummers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Geografische spreiding van de forummers

• Maker
    Discussie
  • Hallo, je mag mij op Glabbeek zetten, das in dat hoekje rechtsonderaan in Vlaams-Brabant tegen Waals-Brabant en Limburg.

Nog een paar weken en ik heb de mijne ook 😛

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Zet mij maar op Wevelgem (West-Vlaanderen)

THKS 😉

Tof initiatiefke !! 8)

Doe mij maar 1x Kessel-Lo (Leuven). Alhoewel ik oorspronkelijk Gentenaar ben… “zenne” 😀

Dirk eeuuhh, als ik op uwe site ging kijken kreeg ik overal under construction (dacht ik) maar ik had weer niet goed gekeken blijkbaar… 😳
          xcuse me !

[quote=”mcklusky”:1qc9kkzh]tijd dat die site in de lucht is , ik wil die filmkes ook zien !!![/quote]

Dave … euuuuuu ….

http://www.964.be/mijn964/films/films.html hier mss … 😀

Dirk
            😉

tijd dat die site in de lucht is , ik wil die filmkes ook zien !!!

[quote=”mark986″:1qxa985s]coole filmkes op uwe site dirkie!! Vooral die van 180-60…..daar was het blijkbaar wel effe spannend. Hadden ze u toen nog of juist op tijd gezien? (0-100 in 5,3 in da filmke)[/quote]

filmke is opgenomen op een lange rechte strook industrieweg waar 1 steegje op uitkomt …
                Tmoest lukken dat er juist op dat ogenblik een combi’ke met een blauw streep zijne neus kwam piepen.
                Gebeurde ongeveer 300 meter voor mij … ze hebbe is heel raar gekeken toen ik ze tegen 70 voorbijstak 😯

Dirk
                😉

Anoniem

coole filmkes op uwe site dirkie!! Vooral die van 180-60…..daar was het blijkbaar wel effe spannend. Hadden ze u toen nog of juist op tijd gezien? (0-100 in 5,3 in da filmke)

Zet mij maar op Helchteren (limburg)

Zet mij maar op Mortsel, Antwerpen

Thx

Net thuisgekomen …

Details en verslag volgen in een nieuw topicje …

WAT EEN GEWELDIGE BELEVENIS !!!!

SUPER 😀 D

Lou

[quote=”dirkie”:34zc7q8h]zal nie mankeren … al mogen we IN de fabriek wellicht niet filmen ensow … 😀
                          Heb camera’s bij (foto & film) … 😀 [/quote]
                          Klopt, ook GSM’s afzetten. Kan nog wel in het fabrieksgebouw aan de ingang en de kantine van het personeel.
                          Have a nice trip, ‘t is de moeite.

Ik ga ook niet sorry Dirkie

[quote=”dirkie”:1d8okm6p]jups klopt …

Zal nog ff duren …

Kan ook ff nie verder werken … heb een afspraak in Leipzig bij Porsche 😀 D D wink:

Beetje rondneuzen in de fabriek … en de hand-assemblage lijn van de Carrera GT bekijken … en vooral gezellig met nen hoop Porsche-freaks er een uitstapje van maken … 😀 D

Dirk
                              😆 [/quote]

Ja jong ik weet het 👿 ik was zo graag meegegaan maar helaas waren er andere prioriteiten 😥
                              Ik wens jullie in elk geval een leuke rit en bezoek en doe ze het kliekje de groetjes van me 😉

damn…lucky bastard

[quote=”mark986″:2q800193]ne vergeten foto’s te maken hé, veel foto’s. Carrera GT…..kwijl, kwijl…..[/quote]

zal nie mankeren … al mogen we IN de fabriek wellicht niet filmen ensow … 😀
                                  Heb camera’s bij (foto & film) … 😀

Ook het ritje naar ginder is genieten “pur-sang” … mag lekker met een 996 GT3RS mee tuffe 😈 😀 twisted: een belevenis op zich …. 😀 D wink: )

Uitgebreid verslag vrijdag incl film en foto’s als ik terug ben …

Ciao ciao …

Dirk
                                  😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.