Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 287)
    • Ik mocht van mijn madam ook ne nieuwen 991 bestellen *als* ik de dressing niet in Gulf kleuren verfde… :mrgreen:

Ik zal de foto’s van de dressing één dezer eens posten 8)
      Congrats Jorgen!!!

Anoniem

Jorgen ,schitterend man .Het is je van harte gegund .Nog een half jaar wachten 😡 .Daar wil ik bij zijn . :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:
        Rocco schitterend wat je nu weer hebt uitgevonden .

OT: koen ik kan er ook niet meer bij door de banners die over de profielpagina staan, maar omdat ik voordien al een fotosignature had kan ik die vanop mijn website nog vervangen door een andere

Ja mushroom ik moet mij toch ergens aan optrekken hé, ook al is het nu nog maar een 993 op 3 wielen :mrgreen:

En Rocco kan terug (nog steeds) een foto als onderschrift doen .
            Iets wat me al lang niet meer lukt .
            En veranderen van de ondertekst lukt me ook nog steeds niet door storende banners .

Gezond jaloers! :lekker:
              En Rocco heeft zijn gevoel voor humor terug afgaande op zijn signature…
              You go Rocco!! :first:

Fabulous Jorgen, dat half jaar kan niet snel genoeg voorbij zijn dan :mrgreen:

Geweldig nieuws Jorgen :applaus:

ik heb vandaag van mijn madam de toelating gekregen…
                    Als ons bedrijf nog een half jaar zo blijft boomen, dan mag ik hem bestellen
                    Joepi !!! 😆

Anoniem

Audiotronics ,zolang je vrouw jouw nog ziet zitten is alles ok . 😉
                      En die andere of nieuwe P zal er ook wel komen 🙄 🙄 😉 .

Ik heb deze voormiddag uitgebreid met een 991 versie “S” mogen kennis maken. Ons madam zag wel het verschil niet met een 997 ernaast 😆 Het prijskaartje van 132.000 euro zag ze ook niet “zitten” 😕

They always come back!!! 8)

ik zou het zo gaan denken, maar uiteindelijk zal de P-liefde altijd winnen. Hebben we al meegemaakt and….I’m back hé 😎

Je bent de laatste tijd meer en meer met Porsche bezig .
                              Is ze bang dat ze concurrentie krijgt 😈 😉

Ik ook, sprakeloos. Maar de lieftallige vind het maar niks 😥

[quote=”Akai” post=85682]http://www.dumpert.nl/mediabase/1866351/d89aa6a4/even_langs_de_porsche_dealert_in_zuid_afrika.html

Daar was ik ook wel graag bij geweest![/quote]

Daar wordt zelfs ik sprakeloos bij 😮

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.