Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 287)
    • vind het ook maar niks…. vind de 991 ook “te groot” geworden om nog te spelen met spoilers etc….
      dat lijkt me meer voor de cayman, kleiner, sportiever (oogt toch zo)….

0

De Gemballa trekt op niks .. pure verkrachting van een mooie 991 ..

0

Het heeft toch wel iets :applaus:

0

Ik deel ook de mening dat dit er een beetje over is :happy: wat vinden jullie van deze met de ducktail :relaxman:
            image_2013-04-25.jpg

0

[quote=”WES-RS” post=128973]Ik vind dat Gemballa geval maar niks als ik eerlijk moet zijn. :puke:[/quote]
              Ben ik met wes ook helemaal eens.
              Zonde om zo’n mooie creatie helemaal te verkrachten!!!! :what:

0

Not my cup of thee :puke: :puke: :puke:

0

Niets boven een originele 4s, maar zoals hij hier is mag hij voor mijn part in het roze zijn 😀
                  Lol bij het rijden zal je wel hebben en dan zie ik het toch niet :driver:

0

‘t Valt op, daarmee is alles gezegd.
                    Maar…
                    ze mogen deze altijd op de oprit achterlaten. Ik offer me wel op om er mee te rijden. 😉

0

ik deel wes zijn mening voor de volle 100% wat een mottig creatuur

0

Ik vind dat Gemballa geval maar niks als ik eerlijk moet zijn. :puke:

0

0

991tt1.JPG

991tt.JPG

0

Wanneer zakken de prijzen van een jonge tweedehands 991 4S :driver:
                              Alhoewel dat een 997 GT3(RS) wel veel beter zijn warde zal houden :lekker:

0

Nog niemand foto’s van de nieuwe Targa? :lekker:

0

Prachtig .
                                  ik had de foto’s al gezien via FB

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.