gestolen 964 cabriolet

Home Forum Gestolen Porsches gestolen 964 cabriolet

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden, zaterdag 8 juni werd mijn donkerblauwe 964 cabriolet gestolen uit Roermond.
    Kenteken 35-NB-TF, chassisnr WPOZZZ96ZMS453438
    Mocht iemand iets zien of horen, dan gaarne bericht naar v.schyns@12move.nl
    Ook niet alle Nederlanders zijn te vertrouwen…
    DSC_0632-kopie.JPG

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • :relaxman: + *slotje

Inderdaad, het werd door de eigenaar zelf gepost op het NL forum.

Toch 1 gelukkige die zijn Porsche terug heeft.

[quote=”deepee” post=133925]
          TERUGGEVONDEN !! GELUKKIG
          Deze 964 is door de Politie van Heerlen ontdekt in een garagebox in Kerkrade.[/quote]De bovenstaande 964?

onbegrijpelijk!!!! Auto’s stelen waarvan je zeker bent dat je de eigenaar enorm veel verdriet aandoet, maar het zal ze worst wezen aan die gasten. Te lui op te werken en graag veel geld verdienen door andermans eigendom te ontfrutselen, de straffen zijn echt veel te laag alsook de pakkans.

[quote=”Christophe P” post=133932]Ze moeten de kramp in hun kloten krijgen[/quote]
              +1
              Dan kunnen ze zich ook moeilijk vermenigvuldigen.
              En dat is nu net de bedoeling.
              Komt er mogelijk toch nog ooit een einde aan de voortplanting van die “kloot” zakken

Jammer te horen :censored:
                Dit is de zoveelste *porsche die gestolen is de laatste tijd :bounce:

Wim

Het beste lijkt mij in de handen 😉

Ze moeten de kramp in hun kloten krijgen

Het is misschien een schrale troost maar op Oldtimers Lost, een internationale database site kan je gestolen wagens plaatsen, alle beetjes helpen.
                      De website is een intitiatief van de Nederlandse privé detective Ben Zuidema, bekend voor het opsporen van Oldtimers.

Klik hier

idd de zoveelste in de rij !!! het lijkt me een verhaal zoals ong. 2 jaar geleden dat weer opduikt (zie deze topic met krantenartikel) ik meen dat een tijdje later een loods met dure gestolen oldtimers is ontdekt in NL Limburg.

[quote=”schyn006″ post=133802]Ook niet alle Nederlanders zijn te vertrouwen…[/quote]
                        TERUGGEVONDEN !! GELUKKIG
                        Deze 964 is door de Politie van Heerlen ontdekt in een garagebox in Kerkrade. Dus ook nu weer een individu/bende die vanuit het 3-landenpunt zijn criminele activiteit uitrolt.

Sorry dit te horen.

De zoveelst in rij die gestolen wordt de laatste weken.

Medeleven!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.