gestolen: blauwe targa 1972

Home Forum Gestolen Porsches gestolen: blauwe targa 1972

• Maker
    Discussie
  • Liebe Freunde,
    Diese Nacht wurde unser geliebter Porsche 911 Targa aus der Tiefgarage gestohlen. Er stand in der Tiefgarage der Wohnung meines Vaters in Düsseldorf. Das Auto ist aus dem Baujahr 1972 und handelt sich somit um eins der selteneren Urmodelle mit sogenannter Ölklappe. Mein Vater hat das Auto zuletzt heute Nacht um 1 Uhr gesehen als er nach Hause gekommen ist. Gegen 14 Uhr ist aufgefallen, dass das Auto nicht mehr da ist. Wem irgendwas aufgefallen ist oder irgendetwas gesehen hat meldet sich bitte bei mir! Das Auto ist seit 1988 in unserem Familienbesitz und wir pflegten bisher eine sehr emotionale Verbindung zu diesem KFZ. Das Kennzeichen lautet D – V 622H.

Bitte teilt diesen Beitrag!

targa72.jpg

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • ‘t is niet Martin Oliver volgens mij, die de wagen mist …

… maar Georg Volmer

Wel heel ” toevalling” ,de gele 964 en deze zijn gestolen in dezelfde regio..

Goh die suggestie’s waar ik aan denk durf ik hier niet in te tikken… het ergste van de zaak is dat die wagens in stukken veel opbrengen en dat die dan volledig gestript worden in no time en natuurlijk onvindbaar. Tracking systeem dan maar? Heeft wel al geholpen in gestolen auto’s terug te vinden… maar ook gevallen bekend dat het niets heeft uitgehaald! En betere grenscontroles …want er word te gemakkelijk van het ene land naar het andere gereden en dieven profiteren daar veel van!! Vriend van mij zijn M5 gestolen in Frankrijk (Nice ) maar teruggevonden in Nederland (Amsterdam ) dus… hopelijk voor hen vinden ze hem terug voor hij uit elkaar ligt en de straf…tja we mogen die toewensen wat we willen ,ervaring in onze maatschappij leert ons dat daar toch niets van komt jammer genoeg!!

Godverdegodver, ze moeten met hun fikken van andermans zuurverdiende liefhebberij afblijven, je steelt niet enkel iemands auto maar meteen ook zijn welbehagen, blijdschap, genoegen pret, verstrooiing, levensvreugde, voldoening, verrukking, ontspanning etc…

Onvergeeflijk, hoe zou de gepaste straf voor zo’n criminelen er uit moeten zien ???

Suggesties iemand ??…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.