Geurprobleem ( benzine/olie ) bij mijn Targa 3,2!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Geurprobleem ( benzine/olie ) bij mijn Targa 3,2!

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal.

Gisterenavond toertje gemaakt, ik denk dat ik toch wel een probleem
    heb. Eens op temperatuur begint mijn wagen serieus naar benzine/olie te ruiken, eigenlijk STINKEN! Dicht rijden is niet aangenaam meer!
    Nu weet ik dat er een lek is aan de olieleiding maar dit zwaar stinken doet ze pas de laatste 2 weken. Wat kan er aan de hand zijn?
    De wagen koelt ook enorm langzaam af. Gisteren om 21.00 binnen gezet en 3 uur later nog redelijk warm. Is dit normaal?

Groetjes Thor

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Lekje op de warmtewisselaars ( kachelpotten ) 😉
      Heb ik ook. Nu ik er aan denk ik moet nog altijd eens mijn “retours” vernieuwen.

[quote=”thor”:2d54c1de]Hallo allemaal.

Gisterenavond toertje gemaakt, ik denk dat ik toch wel een probleem
        heb. Eens op temperatuur begint mijn wagen serieus naar benzine/olie te ruiken, eigenlijk STINKEN! Dicht rijden is niet aangenaam meer!
        Nu weet ik dat er een lek is aan de olieleiding maar dit zwaar stinken doet ze pas de laatste 2 weken. Wat kan er aan de hand zijn?
        De wagen koelt ook enorm langzaam af. Gisteren om 21.00 binnen gezet en 3 uur later nog redelijk warm. Is dit normaal?

Groetjes Thor[/quote]

De koeling is vrij normaal het was dan gisteren ook 25° buiten, en de geur komt langs je verwarming binnen. Zit je nergens met een lek die op de uitlaat terecht komt ?

Luc

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.