Gezocht

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht

• Maker
    Discussie
  • Gezocht:
    16 porsche’s die op 31 augustus een dagje vrij kunnen maken voor het vervoer te verzorgen van een trouwsuite.
    Verzamelpunt het wit toreke rond 11.15h.
    Ter Heidelaan 97
    3200 AARSCHOT
    Vandaar uit rijden we richting Tielt-winge .
    Eindpunt is terug het wit toreke in Aarschot.

En nee het is niet voor mij 😆 .
    Greetz Alex.

1:Alex 996
    2:Henny 986
    3:Koen 968
    4:setakira 993
    5:stefx911 964 of met de s
    6:Rufie 968
    7:Chris 993tt
    8:luc 996 cab
    9:Patrick 911 sc
    10:Benny cayenne s
    11:Wim 986

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • Ik heb nog niet de kans gehad om te stoppen (is hele tijd in verlof geweest ofwel was zijn zaak telkens gesloten als ik voorbij kwam).
      Laatst was hij aan het manoevreren met caminotte en grote caravan erachter maar ik was zelf gehaast.
      Zijn Boxster had hij nogthans een paar maand geleden nog want zijn garage stond toen open. Zal eens expleciet stoppen als ik er nog eens voorbij kom om te gaan horen hoe het zit….

Allen jammer dat we na de trouw niets meer gehoord of gezien hebben van Black Boxster 😥

Alleee kom op jongens maak die mensen gelukkig ❗
          De vorige keer met black boxster was toch een succes…

Vergeet geen PMs te sturen naar de inschrijvers een weekske voor den 31ste hé Alex .

Door de drukte kan het zijn dat ik er even niet meer aan denk binnen dikke maand..

Bij mij blijft het nog steeds onder voorbehoud hé Alex.

Gezien mijn vrouwke tegen dan op haar nieuwe werk begonnen is moet ik zien dat ik iets geregeld krijg voor de kinderen…

Ff uppen,
                we komen er nog steeds een paar te kort… 🙁 wink:

Chris 31 augustus is een vrijdag.
                  Je staat genoteerd.

Anoniem

Tja, ‘t is voor mij bijna naast de deur maar ik kan niks beloven, Alex. Ik weet niet of ik die zondag vrij zal zijn. En ‘t mag natuurlijk niet regenen ook niet… 🙄

Even terug onder de aandacht brengen.
                      Nog 10 p. gezocht…….

[quote=”Rufie”:2mlmrkcg]Als je wenst, wil ik ook wel komen met de 968.[/quote]
                        Genoteerd.

Als je wenst, wil ik ook wel komen met de 968.

‘k zal waarschijnlijk niet kunnen (spijtig) ,ik hoop dat we die dag met “POCA” op Abbeville aan’t rijden zijn 😛

Ja Stefan kan met 2 komen als je er ene te kort komt 😛

Voorlopig onder voorbehoud mag je mij er ook opzetten.

Zet mij er ook maar op, de mijne is het nu toch al gewoon 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.