Gezocht

• Maker
    Discussie

• Van Decraen Wim
    Deelnemer

Precies overal zijn de Europese bumperstukken links en rechts voor de 911SC van 1983 uitverkocht?!

Wie weet waar ik er nog kan vinden?

Thanks

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • [quote=”WimV911″ post=217102]@Wout, ben je eruit geraakt?[/quote]

Nog niet echt verder gekeken, omdat de wagen niet thuis staat, wegens verbouwingen.

Wel weet ik dat ik geen EU bumper zal bijkopen aangezien deze meestal moeten worden herspoten en je dus met dezelfde kost nog komt te zitten als met je eigen bumper.

Dus gewoon een setje stootblokken kopen, voorlopig tappen erin (nog zoeken) en dan met tijd dichtlassen en herspuiten

[quote=”cabrio wim” post=213440]Als wij Amerikaanse bumpers ombouwen naar euro bumpers worden deze gaten dicht gelast met aluminium.
          Dan is het zo het hoort, al moet dan wel de bumper gespoten worden.[/quote]

Zoals het hoort is, als je een Americaanse koopt je hem origineel houd :music:

Ik was ook opzoek naar de stootrubbers en op het RSfest was een stand die ze had.

Helaas was ik te laat. Ze hadden ze op 1 na verkocht maar via de site kan je ze bestellen.

Het is een imitatie maar ziet er heel goed uit en de prijs is scherp.

De website is mittelmotor.de

succes.

Mvg.
            Ferry

@Wout, ben je eruit geraakt?

een bumperstickertje in matching colour, ofwel zoiets

Wat zou je op de gaten kunnen doen als je nog wat wacht met carroseriewerken?

Zijn er doppen voor om dit af te dekken?

Wim

Als wij Amerikaanse bumpers ombouwen naar euro bumpers worden deze gaten dicht gelast met aluminium.
                    Dan is het zo het hoort, al moet dan wel de bumper gespoten worden.

Hoe is dit afgelopen Wim?

heb je nu al Europese bumperblokken?

Ik zou anders ook eens rondkijken voor de mijne, wat heb je gedaan met de gaten die nableven door de Amerikaanse?

ik heb zo’n half jaar ergens gelezen dat er een stock breuk was op de OEM bumperblokken. dus eigenlijk heb je momenteel weinig keuze.

Van Zweeden in Middelburg heeft vaak gebruikte liggen, meestal 100 euro per stuk.

Mercikes Deepee,

Klein vraagske nog, is er verschil in kwaliteit of komt het allemaal van dezelfde Chinees?

op duitse sites de term “Stossstangenhorn” gebruiken: KLIK

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.