gezocht: 944

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht gezocht: 944

• Maker
    Discussie
  • Forummers, wegens een toekomstige overstap naar een andere werkgever ben ik genoodzaakt een daily aan te schaffen. En om van de nood een deugd te maken, ben ik van plan een 944 aan te schaffen. Ik zou ook met de fiets kunnen gaan, het is ongeveer 7 km. Maar als ik om die reden een Porsche kan aanschaffen, waarom dan met de fiets gaan??
    Dus als iemand een gezond exemplaar weet staan of via via iets te koop weet, hoor ik het graag!

Grtjes,

Gijsbeer.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • @deepee volgens mij is de rode al terug verkocht
      Zie andere topic van Gijsbeer

@deepee volgens mij is de rode al terug verkocht
        Zie andere topic van Gijsbeer

[quote=”gijsbeer” post=203484]Nog even geduld, more info is comming! Staat momenteel nog in Nederland… Er volgen ongetwijfeld meer pics als ze hier staat 🙂
          Gelukkig laatste keer ingeschreven in België, dus dat maakt het weeral iets more easy.[/quote]

zijn er nog geen foto’s? want mijn geduld is intussen helemaal verregend :think:

[quote=”gijsbeer” post=203484]Nog even geduld, more info is comming! Staat momenteel nog in Nederland… Er volgen ongetwijfeld meer pics als ze hier staat 🙂
            Gelukkig laatste keer ingeschreven in België, dus dat maakt het weeral iets more easy.[/quote]

zijn er nog geen foto’s? want mijn geduld is intussen helemaal verregend :think:

Inderdaad, morgen afspraak om naar S2 te gaan kijken!

XXX

Succes Floere, je weet intussen waar ze roesten hé 🙂

Hey, de 944 is de laatste tijd precies gegeerd!
                  Ga zaterdag zelf ook eens naar een 944s2 kijken.
                  grtz floere.

Nog even geduld, more info is comming!

Staat momenteel nog in Nederland… Er volgen ongetwijfeld meer pics als ze hier staat 🙂
                    Gelukkig laatste keer ingeschreven in België, dus dat maakt het weeral iets more easy.

Greetz,

Gijsbeer.

zeer mooi!!!
                      Mooie kleur ook!

AUB foto’s van voorkant, zijkant, interieur, bla bla bla…..

ziet er bon uit.

Meer info
                          Meer fotos
                          Pls

wat een lekkerrrr ding ❗

XXX

Zeer mooi Werner, proficiat!

Amai ..das pressies een nieuwe !

Ondertussen is de aankoop een feit!
                                  resultaat:

IMG_1489.jpg

En ikke weeral gelukkig 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.